המשחק לא צפוי להתקיים בי"א, אשדוד וב"ש ממתינות להחלטה

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | לירון מולדובן

במנהלת לוחצים לקיים את המשחק עוד השבוע, גם במחיר של משחק ללא קהל או העתקתו לצפון - מה שנראה כמו האופציה הריאלית ביותר לאור מטח הטילים על אשדוד. וגם: בהפועל ב"ש גיבו את אשתו של ויטור

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע התכוננו כל השבוע למשחק החשוב מול מ.ס אשדוד שאמור היה להיערך אתמול (שני), אולם נדחה בשל החלטת פיקוד העורף. במנהלת רצים לקיים את המשחק עוד השבוע והסיבה לכך היא שלא נותרו מועדים לקיום המשחק תוך עמידה ביעד של סיום הליגה במועד, אולם המצב הביטחוני מקשה מאוד על קבלת ההחלטות.

אחת האפשרויות שעלתה היא קיום המשחק הערב, אך המצב בדרום רק החריף כשבשעות האחרונות נרשמו מטחים כבדים על העיר אשדוד ולכן בשלב זה נשקלת אפשרות להעביר את המשחק צפונה, בתקווה שהדבר יסתייע עוד השבוע. "אי אפשר לקיים משחק בתנאים האלה, כשאיום הטילים מרחף. מצד שני, אם הוא לא ייערך בהקדם אז לא נוכל לסיים את העונה בזמן", הודו אתמול שחקנים בקבוצה.

כמו בהתאחדות לכדורגל שפעלה להעתקת חצאי הגמר צפונה, במנהלת שוקלים מספר אלטרנטיבות בנוגע למשחק הליגה: דחיית המשחק לאמצע השבוע הבא מתוך הנחה שהמצב בדרום יירגע עד אז (באר שבע ואשדוד אינן בגביע, כך שהדבר מאפשר מרחב תמרון רחב יותר), קבלת אישור על קיומו במרכז ללא קהל או העתקתו לצפון, בין אם לעיני קהל או לא.

משחק בצפון, אולי ללא קהל. שחקני אשדוד | לירון מולדובן‎

לבאר שבע נותרו עוד ארבעה משחקים: מול אשדוד, בשבת בטרנר מול קריית שמונה, בשבת שלאחר מכן היא תארח את מכבי פתח תקוה ובמחזור הנעילה בסמי עופר, במשחק שייערך ביום שלישי בעוד שבועיים. "נמתין להנחיות של פיקוד העורף ואז נקבל החלטות טובות יותר", אמרו במנהלת.

בנושא אחר: אתמול העלתה אשתו של הבלם מיגל ויטור, טניה פריירה ויטור, פוסט נוקב באינסטגרם. "ישראל שוב תחת מתקפת טרור. האיחוד האירופי שמקושר עם כל העולם ממשיך לספק עזרה כלכלית לפלסטינים, בידיעה שהכסף לא מגיע לאלה שצריכים אותו – אלא לממן טרור. לממן טרור זה לא מעשה צדקה או הומוניטרי. עד מתי?", כתבה. במועדון נזכרו כיצד בשנת 2015 סיכם ניקולה מיטרוביץ' במועדון, אולם מבצע צוק איתן מנע ממנו לחתום לאחר שעבר בדיקות רפואיות. "הפוסט שלה לגיטימי, מותר לה להביע את דעתה", אמרו בבאר שבע.

הסטורי של טניה פריירה ויטור | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי