הפנאטיקס קוראים לדחות את המשחק: "כל הארץ חזית, כל העם צבא"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

עוד לפני מתקפת הטילים על גוש דן, ארגון אוהדי מכבי תל אביב הוציא הודעה רשמית וקרא לא לקיים את ההתמודדות מול מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה: "המדינה שלנו בוערת, רמת הניתוק הזו עוברת כל גבול"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סערת חצי גמר הגביע הגיע הערב (שלישי) לשיאה, כשהמשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א נדחה מיום רביעי לחמישי והועתק מאצטדיון בלומפילד לאצטדיון סמי עופר וזאת בשל ההסלמה. מי שרותחים על ההחלטה הם אוהדי האלופה, שמציפים את המועדון וההתאחדות בטענות.

כ-11 אלף צהובים כבר רכשו כרטיס והבטיחו את מקומם במשחק שהיה אמור להיערך בבלומפילד, אולם כעת, לאחר שהוא נדחה ביום והועתק לחיפה, אחוז גדול הבהיר כי אין ביכולתו להגיע והוא ייאלץ לבטל את הכרטיס שרכש. חלק מהאוהדים, אשר מתגורר במרכז ובדרום הארץ, הבהיר כי לא ישאיר את המשפחות לבדה בשיאה של ההסלמה. אחרים, אשר פינו לעצמם את יום רביעי ותכננו להגיע לבלומפילד, כלל לא היו רוכשים כרטיסים לו היו יודעים מראש כי המשחק ייערך בחמישי בחיפה, מה שיצריך מהם לצאת מוקדם מהעבודה, לנסוע צפונה ולבטל תכניות שונות ואירועים שונים אשר נקבעו מראש.

עוד לפני המתקפה על גוש דן, ארגון "מכבי פנאטיקס" פרסם הודעה רשמית בנושא ותקף. "החזירות והניתוק של מנהלת הליגה והתאחדות חוצה כל גבול. בלומפילד, סמי עופר, נתניה, קריית שמונה או אילת זה בכלל לא הנושא לדיון. המדינה שלנו בוערת, אחים שלנו רצים כל דקה וחצי למקלטים, אחים אחרים מחכים לקריאה על הגבול בעזה וכל המדינה שלנו בוערת. רמת הניתוק הזאת עוברת כל גבול.

"נראה שהדבר היחיד שמנחה את המנהלת, ההתאחדות והעסקנים זה להרוויח כמה שיותר כסף מכרטיסים. המשחק חייב להידחות עד שהעניינים ירגעו תנו לאוהדים להתרכז בשלום משפחותיהם! אנו קוראים למכבי לא לתת יד לקיום המשחק בזמן מלחמה ולעמוד לצד אוהדיה שבדרום ולהחרים את המשחק. תושבי הדרום כולנו איתכם! כל הארץ חזית, כל העם צבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי