יונתן כהן: "לא אשחק בחצי הגמר, עד אשר נהיה חופשיים בארצנו"

יונתן כהן | אריאל שלום

כוכב מכבי תל אביב הצהיר של ישחק מול מכבי חיפה בחמישי בעקבות המצב הביטחוני: "לא יכול להיות שיהודי יפחד להסתובב במדינה שלו. לא אשתתף לאור הזדהות, במיוחד עם תושבי הדרום"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כוכב מכבי תל אביב, יונתן כהן, יצא במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) בהצהרה יוצאת דופן, והכריז שלא ישחק בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה ביום חמישי בשל המצב הביטחוני. לילה לא פשוט עבר על תושבי ישראל מבאר שבע ועד לשרון, אשר נאלצו לנדוד למקלטים בשעות הקטנות של הלילה, וכהן, כמו כולנו, כאב את הנושא.

החלוץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אין לי ארץ אחרת זאת המדינה שלי. לא יכול להיות שיהודי יפחד להסתובב במדינה שלו, לא יכול להיות שאנחנו תחת מתקפה, לא יכול להיות ש3 נשים יהרגו ממתקפה חסרת תקדים, לא יכול להיות שילדים ילכו לישון בפחד, לא יכול להיות שאנחנו מפחדים לצאת מהבית. זאת המדינה שלי, בטוב וברע. כי אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת. לאור הזדהות עם המצב, ובמיוחד עם תושבי הדרום, לא אשתתף במשחק ביום חמישי, עד אשר נהיה חופשיים ובטוחים בארצנו".

המשחק מול מכבי חיפה, כידוע, היה אמור להיערך הערב בבלומפילד, אך אתמול הוכרז שהוא נדחה לחמישי והועתק לאצטדיון סמי עופר בעקבות המצב. האוהדים הצהובים הציפו את המועדון בהודעות וטענו לחוסר ספורטיביות, ואתמול בלילה ארגון האוהדים ה"פנאטיקס" קרא לדחות את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי