משה חוגג: "כל הצבועים – תלמדו עובדות או שתסתמו את הפה". האימון נדחה

משה חוגג | ניב אהרונסון

בעלי בית"ר ירושלים עם סטורי חד מהמרחב המוגן במהלך האזעקות שנשמעו באמצע הלילה: "הצבא שלנו חייב להגן עלינו. אנחנו ישנים במקלט". הזרים לא יוכלו לעזוב לחופשת מולדת, תתקיים הערכת מצב בנוגע לאימונים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ישראל עברה לילה סוער בין שלישי לרביעי, בו מאות רקטות נורו מרצועת עזה אל המדינה. מבאר שבע דרומה, דרך גוש דן ועד השרון, התושבים מצאו את עצמם במקלטים ובמרחבים המוגנים בשעות לא שעות, והמצב הביטחוני גרר מן הסתם תגובות גם בעולם הספורט.

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, העלה סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלו, שיתף תמונה מהמרחב המוגן וכתב: "תל אביב, 3:30 בלילה. אנחנו ישנים במקלט שלנו. צה"ל חייב להגן עלינו, ולכל הצבועים ברחבי העולם – תלמדו את העובדות או שתסתמו את הפה".

הסטורי של משה חוגג | צילום מסך, אינסטגרם

בתוך כך, השחקנים הזרים של בית"ר ירושלים אמורים לעזוב את ישראל מיד בתום העונה לחופשת מולדת, אולם סגירת נתב"ג וההסלמה בישראל יוצרת אי ודאות בנוגע למשפחותיהם. הדברים נוגעים בעיקר לחלאופילו פלייטר וסנטיאגו אוקמפוס. כפי שפרסמנו, השניים יעזבו את בית"ר בעונה הבאה ונראה כי יעזבו בהשאלה.

בנוסף, עדיין לא ברור האם סיום העונה הנוכחית יידחה, כך שגם פתיחת נתב"ג אינה מבטיחה דבר. בבית"ר ציינו הלילה כי "לא רק הזרים הזמינו חופשות, אלא שחקנים רבים אחרים". במועדון ערכו היום הערכת מצב בנוגע לאימון הבוקר, שנדחה בשעתיים ל-11:00. אם המצב הנוכחי יימשך, לא מן הנמנע שחלק מהאימונים יבוטלו.

חלאופילו פלייטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי