שרי עבר זמנית למלון בחיפה, וילדסחוט ישן אצל חברים בצפון

צ'רון שרי | אריאל שלום

השחקנים הזרים של מכבי חיפה נטשו את נתניה בשל המצב הביטחוני. אשתו של רודריגס העלתה פוסט, אצילי תיעד: "זה הלילה שלנו - טילים בת"א". שחקן בקבוצה: "הראש לא בכדורגל". חצי הגמר יידחה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שהתבשרו כי משחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב נדחה למועד לא ידוע, במכבי חיפה ממתינים להתפתחויות ממנהלת הליגות לגבי קיום המחזור הקרוב, בו הם אמורים לשחק ביום שני באצטדיון סמי עופר מול מ.ס אשדוד. בקבוצה המשיכו להתנהל כרגיל על אף שהבינו כי חצי הגמר צפוי להידחות, וכעת ימשיכו בשגרת האימונים במקביל למעקב אחר התפתחויות בנוגע למחזור ה-34 בליגה.

מי שבאופן טבעי מודאגים מהמצב הביטחוני הם שחקני הקבוצה ובעיקר הזרים, ביניהם צ'רון שרי שביקש לעבור מדירתו בנתניה לבית מלון בחיפה, יאניק וילדסחוט שעזב גם הוא את את נתניה ועבר לגור זמנית אצל חבריו בצפון וכן חוסה רודריגס שגר בחיפה, אולם אשתו העלתה לרשתות החברתיות פוסט והציגה את המציאות הקשה בתל אביב. עומר אצילי, שמתגורר בתל אביב, שיתף גם הוא באמצעות האינסטגרם ואף תיעד את מטחי הירי. "זה הלילה שלנו – טילים בת"א", כתב.

"הראש שלנו פחות בכדורגל, אבל חשוב שננסה להמשיך ככל הניתן שבגרה שלנו", אמר הבוקר שחקן במכבי חיפה ושיתף בתחושות: "המציאות הזו בכלל לא פשוטה, אני רוצה לחזק את תושבי המרכז והדרום". בשל העובדה שחצי הגמר הועתק לחיפה בגלל המצב בתל אביב, כבר אתמול נאלצו הירוקים לחזור צפונה. "אנחנו נמתין להתפתחויות ונתנהל בהתאם להוראות ההתאחדות לכדורגל ופיקוד העורף", הבהירו בחיפה.

הסטורי של עומר אצילי | צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של חוסה רודריגס
הסטורי של חוסה רודריגס | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי