ויטור תמך בישראל, אקס מכבי חיפה הזדהה עם פלסטין

מיגל ויטור | דני מרון

מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה והספורטאים מגיבים להסלמה. בלם הפועל ב"ש הזדהה עם ישראל. החלוץ קראמר, ששיחק בכרמל ב-18/19, הגיב להסלמה. רודריגס שינה את תמונת קאבר. צפו בפגיעה שספג אצטדיון סלה באשקלון

(גודל טקסט)

ישראל תחת מתקפה ועולם הספורט מתגייס ומגיב להסלמה, שבמהלכה אלפי רקטות נורו לשטח המדינה – מהדרום ועד השרון. הבוקר, טיל נ"ט נורה לשטח ישראל וגרם למותו של אדם ולפציעתם של שלושה נוספים. במהלך ניסיונות הפינוי של הפצועים, שוגרו מספר פצמ"רים אל המקום. ישראל לא רק תחת מתקפת טילים של ארגון הטרור חמאס, אלא בעיצומן של פרעות בערים המעורבות בהם צעירים ערבים שורפים בתי כנסת, כלי רכב ולוקחים את החוק לידיים.

העיר אשקלון חווה ימים קשים סביב המתקפה על העיר, והיום גם נורה טיל שפגע ישירות באצטדיון "סלה", בו כידוע משחקת הפועל אשקלון מליגה א'. נכון לרגע זה נראה כי אף אחד לא נכח באצטדיון, כאשר גם מחלקת הנוער וגם הקבוצה הבוגרת הפסיקו את הפעילות כבר בתחילת השבוע. בנוסף, היום נדחה משחקה של הקבוצה הבוגרת שהיה אמור להתקיים ביום שישי. בשלב הזה בכירים מהקבוצה לא מתכוונים להגיע לאצטדיון, אלא רק בסיום האירועים ובהתאם לאישור פיקוד העורף. בעלי הקבוצה, יאיר דניאל אמר לספורט1: "אנחנו בשלב זה בבתים ומנסים לבחון את הנזק מהתמונות, כאשר נראה כי הרקטה פגעה בחדר ההלבשה או ביציע. כל עוד זה פוגע ברכוש אז ננסה למצוא פתרון העיקר שזה לא יפגע בחיי אדם".

אקס מכבי חיפה, החלוץ מיכיל קראמר שלבש את המדים הירוקים בעונת 2018/19, פרסם פוסט תמיכה בעם הפלסטיני.

הסטורי של מיכיל קראמר | צילום מסך, אינסטגרם

דור פרץ ממכבי ת"א הקדיש סטורי לתושבי הדרום: "אחרי שטעמנו במרכז טעימה כה קטנה משגרת יום יומכם, אני מבין שמציאות חייכם היא לא חיים. יהי רצון מלפניך בורא עולם שיתקיים שקט מכל פגע רע ושכל חיילנו וכוחות הביטחון שעומדים ברגעים אלה על המשמר בחירוף נפשם יחזרו לבתיהם בשלום".

הסטורי של דור פרץ
הסטורי של דור פרץ | מסך, אינסטגרם

קשר מכבי חיפה, חוסה רודריגס, שינה את תמונת הקאבר שלו בטוויטר לדגל ישראל. הספרדי, לו כ-350 אלף עוקבים, העלה סרטון של ילדיו על רקע השיר "פיצריקה" והוסיף דגל ישראל.

עמוד הטוויטר של חוסה רודריגס
עמוד הטוויטר של חוסה רודריגס | מסך, טוויטר

עידן ורד, קפטן בית"ר ירושלים, כתב באינסטגרם פוסט תמיכה בחיילי צה"ל: "אנחנו צריכים לנשק את האדמה עליה אתם דורכים. תודה על שאתם לוחמים מהלב, לוחמים עם נשמה שמעניקים לנו שקט ושלווה".

הפוסט של עידן ורד | Instagram

מיגל ויטור, הקפטן הפורטוגלי של הפועל באר שבע תמך במדינת ישראל והעלה פוסט עם דגל ישראל ובו כתב: "אני תומך בישראל. הישארו בטוחים".

פסוט של מיגל ויטור | צילום מסך

גל אראל, אחד השחקנים הבכירים בהפועל חיפה, החליט להיתרם: "אם יש משפחה מהדרום/מרכז שרוצה להתארח אצלי במהלך סוף השבוע, או שאתם מכירים משפחה כזו, דברו איתי בפרטי", כתב.

גל אראל
גל אראל | מסך, אינסטגרם

חברו של אראל להפועל חיפה, הקשר עידו שחר שמושאל ממכבי תל אביב, פרסם דגל ישראל וכתב בקצרה: "תנו לצה"ל לנצח".

הסטורי של עידו שחר
הסטורי של עידו שחר | מסך, אינסטגרם

חלוץ הפועל כפר סבא, לוואגה קיזיטו, הביע תמיכה מלאה בישראל ופרסם תמונה באינסטגרם עם תיוג "התפללו עבור ישראל".

מלבד עידן ורד, גם אלירן עטר מבית"ר ירושלים הביע את עמדתו ברשתות החברתיות ושיתף סרטון תמיכה במדינת ישראל.

הסטורי של אלירן עטר | צילום מסך
הסטורי של קיזיטו | Instagram

מי שהביע תמיכה מיפן הרחוקה הוא החלוץ צ'יקו אופואדו, אקס מכבי תל אביב, שפרסם ברשתות החברתיות תמונה של דגל ישראל וכתב: "שהשלום יהיה עם כולם בישראל ובעולם כולו".

הסטורי של צ'יקו אופואדו | צילום מסך, אינסטגרם

נאור פסר מהפועל אשקלון, ששיחק במשך שש שנים במכבי פ"ת ואף היה קפטן הקבוצה, בחר בגישה הרבה יותר תקיפה: "איפה כל המתייפיפים שרוצים לעשות איתם שלום? אין עם מי לדבר". כתב.

הסטורי של נאור פסר
הסטורי של נאור פסר | מסך, אינסטגרם

עמוד האינסטגרם "StandWithUs" פרסם סרטון קצר של מנור סולומון, כוכב שחטאר דונייצק ונבחרת ישראל, שהצהיר: "תעצרו את הטילים, תעצרו את הטילים, אנחנו עומדים לצד ישראל".

מנור סולומון
מנור סולומון | מסך, אינסטגרם

דור אלו מהפועל ק"ש כתב: "מחזקים את צבא ההגנה לישראל, מחזקים את השוטרים ואת ההנהגה. הגיע הזמן שגם אחינו הערבים ישמיעו קול, ויתנגדו לאלימות כי אחים אנחנו ולא רק לצד אחד. הגיע הזמן לגנות בתוקף את התוקפנות נגד ישראלים מחפים מפשע שנרצחים במדינה שלהם רק על היותם יהודים בארץ ישראל".

הסטורי של דור אלו
הסטורי של דור אלו | מסך, אינסטגרם

שופטת הכדורגל ספיר ברמן כתבה: "הלב אתכם אנשי המרכז והדרום ובמיוחד עם הילדים שאני לא רוצה לדמיין מה עובר עליהם כעת. שמרו על עצמכם, מחזקת ואוהבת".

הסטורי של ספיר ברמן
הסטורי של ספיר ברמן | מסך, אינסטגרם

כדורגלן העבר וזוכה הישרדות VIP, אסי בוזגלו, פרסם תמונה קורעת לב של בנו בוכה בעיצומן של האזעקות.

בנו של אסי בוזגלו בוכה בזמן האזעקות
בנו של אסי בוזגלו בוכה בזמן האזעקות | מסך, אינסטגרם

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, העלה סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלו, שיתף תמונה מהמרחב המוגן וכתב: "תל אביב, 3:30 בלילה. אנחנו ישנים במקלט שלנו. צה"ל חייב להגן עלינו, ולכל הצבועים ברחבי העולם – תלמדו את העובדות או שתסתמו את הפה".

הסטורי של משה חוגג | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי