מסתמן: אלירן עטר גמר את העונה. בית"ר תציע חוזה נמוך

אלירן עטר | אריאל שלום

החלוץ שוב לא התאמן בעקבות הפציעה במפשעה והוא לא צפוי לשחק נגד חדרה במחזור הסיום, מה שאומר שהוא לא יגיע ל-16 שערים ובישולים העונה. גורם: "לא מן הנמנע שהוא ימשיך. נגיש לו הצעה ונראה מה יהיה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אימון בית"ר ירושלים נדחה הבוקר (רביעי) בשעתיים ונערך בשעה 11:00, זאת בעקבות המצב הביטחוני והירי לעבר ישראל. במועדון הבהירו כי כל השחקנים הזרים, כולל סנטיאגו אוקמפוס ומתאוסיניו, לקחו חלק באימון (חלאופילו פלייטר לא יכול היה להתאמן).

יחד עם זאת, מבין סגל הישראלים, שני שחקנים לא לקחו חלק באימון – הראשון הוא ירדן שועה, ששהה לצד משפחתו הלילה, המתגוררת באזור המרכז, וקיבל אישור מהמועדון להיעדר. השני הוא אלירן עטר, שעדיין סובל מפציעה במפשעה וכעת מסתמן שהוא לא יחזור לשחק יותר העונה.

העובדה שעטר לא ישוב למחזור הסיום של הליגה נגד הפועל חדרה (אמור להיערך בסוף השבוע, אך לא ברור האם הליגה תחודש), משמעותה היא שהוא גם לא יגיע ליעד אליו כיוון – 16 שערים ובישולים (כרגע יש לו 13) – ועל כן הוא יקבל מבית"ר הצעה נמוכה בהרבה לעונה הבאה.

אלירן עטר. לא צפוי לשוב לשחק העונה | דני מרון

בשלב זה, ההערכות מדברות על כך שחוגג יציע לו חוזה שנע סביב 200 אלף דולר בלבד. על פי האופציה שהייתה לעטר, הוא יכול היה להרוויח 270 אלף דולר לו היה עומד ביעד. גורם בבית"ר אמר השבוע כי "לא מן הנמנע שעטר ימשיך. נגיש לו הצעה ונראה מה יהיה". כך או כך, במועדון מתכוונים להיפגש עם עידן ורד כבר בשבוע הקרוב במטרה לסגור את חוזהו לשנתיים הבאות. את השניים מייצג אבי נמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי