ג'ובאני רוסו: "אנשים תמימים נהרגים, יש תחושה של מלחמה"

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | אסף לב

שחקן העבר התראיין בקרואטיה מולדתו וסיפר על המצב הביטחוני: "אני בישראל מאז 1996 ולא זוכר מצב כזה. המצב ממש לא טוב. אני חושב שהצבא ייכנס לעזה כי יש בהלה גדולה. כולם הפכו ל'משוגעים' בגלל ירושלים"

(גודל טקסט)

ג'ובאני רוסו לא נמצא בימים אלו בישראל, זאת בשל העובדה שהוא בצילומים לעונה החדשה של "גולסטאר" במרוקו. בשל המצב הביטחוני במדינה, הקרואטי סיפק ראיון במולדתו ובו דיבר על ההסלמה המתרחשת בימים האחרונים: "המצב בישראל לא טוב, בכלל לא טוב".

לא הייתי בישראל כבר כמה ימים, אבל אני מודע למצב", סיפר רוסו בקרואטיה. "המצב מעולם לא היה כזה. היו בערך 200 רקטות שנפלו על תל אביב וסביבתה, אבל הדבר הגרוע ביותר הוא שערביי ישראל יוצאים לרחובות ושורפים מסעדות ומכוניות. אם תיכנס בטעות לשטח שלהם, ייתכן שיעשו בך לינץ' או סקילה".

"המצב ממש לא טוב. מדובר בעיקר בערבים מוסלמים ולא בערבים נוצרים. לרוב הכול בסדר, אבל עד שזה מגיע לירושלים, אז כולם הופכים 'משוגעים' – יהודים, נוצרים ומוסלמים. אני בישראל מאז 1996 וזאת הפעם הראשונה בה ממש ניתן להרגיש מצב של מלחמה. תמיד היה משהו. הישראלים נכנסו לעזה, הייתה מלחמה, אבל זו הפעם הראשונה שכל כך הרבה רקטות שוגרו".

ג'ובאני רוסו
רוסו. "אני בישראל מ-1996 ולא זוכר מצב כזה" | מכבי חיפה, רשמי

"אני חושב שגם הפעם הצבא הישראלי ייכנס לעזה. אנשים תמימים נהרגים, בערך 30 אזרחים נהרגו. כששיחקתי כדורגל, ובמועדון בו אני עובד יש הרבה שחקנים ערבים. אם שואלים אותי למה זה קורה, אני באמת לא יודע ואני לא רוצה לנחש. יש בהלה גדולה, אני לא זוכר מתי זה היה ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי