חוגג בפוסט נוקב: "ביבי, תן לצה"ל אור ירוק ללכת עד הסוף"

משה חוגג | דני מרון

בעלי בית"ר התייחס למתיחות בדרום בפוסט נוקב במיוחד: "כל עוד אני בבית"ר לעולם לא ידרוך שום עובד שלא מכבד את מדינת ישראל ואת ירושלים, ללא שום קשר לדתו. מרגיז שדברים פשוטים לא קורים וכל העולם נגדנו"

(גודל טקסט)

בעקבות ההסלמה בדרום, לא מעט ספורטאים בארץ ובעולם מביאים את דעתם הפוליטית בנושא, והיום (רביעי) הגיע תורו של בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, להתייחס למצב בפוסט נוקב במיוחד. "שובר את הלב לראות כל כך הרבה יהודים בארה"ב, ולצערי גם בישראל יש כמה, יוצאים נגד מדינתנו במלחמה הזו, כמובן שלא חסרים גם נוצרים ברחבי העולם, חלקם מפורסמים מאוד, שמתבטאים נגדנו בצורה פומבית. בעיניי זה מגיע עד כדי אנטישמיות. הרי הם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם בשום מצב, מציירים מציאות מדומה הזויה ומופרכת, למה שונאים אותנו כל כך? אנטישמיות, קנאה ושנאה אינטרסנטית".

"מכעיס גם לראות את הכישלון שלנו אנו בכל מה שקשור להסברה עולמית, איך לעזאזל האוייבים שלנו מצליחים לנצח את המלחמה על התודעה כשהם אלו שיורים את הטילים, מנסים לפגוע באזרחים שלנו, משתמשים באזרחים שלהם עצמם כמגן אנושי ועוד מצליחים להוציא את עצמם כמסכנים שסובלים מהישראלים הנוראיים, פשוט מטורף".

"כמה זה כבר קשה למנות שר הסברה, כנראה חשוב יותר משר המים (אל תיפגע שר המים), לתת לו תקציב וצוות שברגעים כאלו יוציאו קטעי וידאו קצרים, תמונות, מימים וטקסטים להפצה בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וטיקטוק, לעשות רשימה של כל המפורסמים בעולם שתומכים בישראל ולשלוח להם מיידית את כל החומרים. כל כך מרגיז שדברים פשוטים לא קורים וכל העולם נגדנו".

משה חוגג | דני מרון

"ערביי ישראל לא יכולים לשבת על הגדר עם כל הכבוד, אם אתם תומכים בחמאס, תגידו את זה כדי שנוכל לאפשר לכם לחצות את הגבול לחברים שלכם או לחילופין לעצור אתכם על בגידה במדינה, אם אתם נגד הפגיעה באזרחים אז תגדלו כבר ביצים ותגנו את הטרוריסטים האלו".

"מילה על בית"ר בהקשר הזה, אמרתי בעבר ואומר שוב היום, כל עוד אני בבית"ר לעולם לא ידרוך שום עובד שלא מכבד את מדינת ישראל ואת ירושלים, ללא שום קשר לדתו, צבעו, נטייתו המינית וכו. למי שלא מבין, גם כדורגלן נוצרי שתומך במתקפה על ישראל לא יהיה במועדון לעולם אפילו אם כישרונו המקצועי גדול כמו של דמבלה או פוגבה. מצד שני מוסלמי שמגנה את המצב ומכבד את ירושלים וישראל מוזמן בכל יום בשבוע באהבה גדולה ודלתות פתוחות להיות חלק מהמועדון שלנו".

"דבר אחרון, ביבי, רגע לפני שאתה הולך, אם כבר כל העולם נגדנו ונכשלת בהסברה, נצל את היתרון היחיד, תן לצה"ל אור ירוק ללכת עד הסוף אחת ולתמיד, שחררו את הנצרה, יורים עלינו מבתי חולים? מבתי ספר? תודיעו מראש, כל מקום שיורים ממנו יופצץ, רוצים לשמור על בתי הספר, המסגדים ובתי החולים? אל תפציצו משם. אם הפצצתם משם, מי שהרס את המקום זה אתם, לא אנחנו. כי מה כבר יגידו שלא אומרים היום? תנו נוקאאוט ויפה שעה קודם".

משה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי