בשל המתיחות: מכבי ת"א אפשרה לזרים לעזוב את ישראל

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | אריאל שלום

בעקבות ירי הרקטות מרצועת עזה, המועדון התיר לשחקנים מחו"ל לצאת מהארץ על מנת לשהות עם משפחותיהם, חמישה ימים לפני חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה וכשמאבק האליפות טרם הוכרע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני וירי הרקטות מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום והמרכז, מכבי תל אביב הודיעה הלילה (רביעי) על החלטה דרמטית: המועדון אפשר לשחקנים הזרים לטוס לבתיהם בחו"ל על מנת לשהות עם משפחותיהם ולשוב ארצה לאחר שהמצב יתייצב. "עובדי המועדון והצוות המקצועי נמצאים בקשר רציף עם השחקנים הזרים, דואגים ללוות אותם באופן אישי וימשיכו לעשות זאת בעיקר בימים מתוחים אלה", נמסר מהצהובים.

אמנם מדובר בהחלטה הגיונית לאור הסיטואציה המלחיצה והלא מוכרת עבור ספורטאים שלא גדלו בישראל, אך היא בכל זאת מגיעה בתזמון מפתיע לאור העובדה שבעוד חמישה ימים הקבוצה תתמודד מול מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה, כשבנוסף מאבק האליפות עדיין לא הוכרע באופן סופי ולמכבי תל אביב נותרו עוד שלושה מחזורים לשחק בליגה.

מוקדם יותר, חלוץ הצהובים אלכסנדר פשיץ' הבהיר בראיון לתקשורת הסרבית כי במקרה שירגיש חוסר ביטחון, הוא יעזוב את ישראל בהזדמנות הראשונה: "לא אכפת לי להפר את החוזה", אמר השחקן בנחרצות. חוץ ממנו, הזרים בסגל האלופה שיעזבו את ישראל הם אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, אורוש ניקוליץ' וניק בלקמן בעל האזרחות הישראלית, שגדל באנגליה כידוע. דניאל טננבאום, שגם הוא מתאזרח, ואדוארדו גררו, החליטו להישאר בארץ. מכבי תל אביב תערוך מחר אימון במתקן האימונים של מכבי נתניה בשעה 14:30.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי