כוכבי ליגת העל נגד התקשורת: "כמו אל ג'זירה". אצילי שלח מסר למגזר

יונתן כהן | אריאל שלום

הספורטאים ממשיכים להגיב לאירועים בישראל וחלקם זועם על הסיקור החדשותי. יונתן כהן: "בעיית ההסברה מגיעה מאיתנו". עגייב: "יוצאים נגד העם". ורד התנגד להם: "קחו אחריות!". שחקן מכבי חיפה קרא להצטרף לגינויים

(גודל טקסט)

מדינת ישראל עוברת ימים מתוחים מבחינה ביטחונית. לצד שיגור הרקטות של החמאס אל עבר תושבי המדינה, מתרחשות גם התפרעויות והפרות סדר במספר ערים, כולל בערים מעורבות. גם היום, ספורטאי ישראל המשיכו להגיב להתרחשויות והשמיעו את קולם ברשתות החברתיות.

שחקני הכדורגל המקומיים הצטרפו לגל מחאה שאותו עורר "הצל". קשר מכבי תל אביב, יונתן כהן, זעם על כך שהסיקור התקשורת התמקד באירוע בבת ים: "צופה בחדשות מאתמול ובודק מדי פעם אם לא התבלבלתי והעברתי בטעות לאל ג'זירה. ילד בן 5 תמים שניסה להגן על עצמו נהרג, חייל שניסה להגן עלינו נהרג, אבל האירוע הטרגי ביותר הוא הלינץ' בבת ים??? מתנגד בתוקף לכל אלימות! זה לא הלב היהודי! אבל לכו תעשו הסברה, הבעיה ההסברתית האמיתית מגיעה מתוכנו".

הסטורי של יונתן כהן | צילוך מסך, אינסטגרם

דור מיכה עוקב אחרי ההתפתחויות מקפריסין וגם לו היה מה להגיד על כותרת העיתון: "עצוב מאוד שזאת התקשורת שלנו בישראל". עמיר עגייב הצטרף מיוון: "לא ייאמן, ביזיון. תקשורת שנגד העם שלה ואז לך תסביר פה לשקחנים ולאנשים ביוון מה קורה ולמה".

מגן הפועל חיפה דור מלול כתב: "לא מצליח להבין את זה". אליאל פרץ הביע את כעסו מאוסטריה: "תקשורת מזעזעת! יש לכם חלק גדול בכל המצב הזה, עם כל ההסתה שלכם ושטיפת מוחות במשך שנים!". אופיר דוידזאדה תהה: "איפה אני חי". דן ביטון הוסיף: "לא פלא שאחרי זה יתר העולם נגדנו או לא תומך בנו. תקשורת של סמרטוטים!!!"

סטורי של אליאל פרץ | צילום מסך, אינסטגרם

מן העבר השני, אקס מכבי ת"א עומר ורד התנגד לכל השחקנים שתקפו את התקשורת: "במקום להתעסק לאיזה לינץ' נתנו כותרת יותר גדולה בעיתון – קחו נשימה ארוכה ותתעסקו בהרגעת הרוחות משני הצדדים. המדינה על סף מלחמת אזרחים ואנשי מובילי דעה ומשפיענים מתעסקים איזה פונט נתנו בעיתון ללינץ' בעכו לעומת בבת ים בשביל עוד כמה לייקים. תעזבו בצד את ההתעסקות הזאת, צודקת ונכונה ככל שתהיה. קחו אחריות! תתרמו להחזרת השקט בתוך הגבולות שלנו. יש לנו מדינה אחת. זה יהיה על הראש של כולכם – לא נסלח לכם! הסיבוב עם החמאס יסתיים ואנחנו נישאר עם קרע עמוק בתוך העם".

הסטורי של עומר ורד | צילום מסך, אינסטגרם

שוער הפועל ב"ש אוהד לויטה העביר מסר מפויס: "בואו נשמור על המדינה שלמנו, על הערכים שלהם חונכנו וגדלנו! קורא שגם בכפר סבא מתארגנות קבוצות לביצוע פרעות, כפר סבאים שבפיד שלי – אל תתנו לזה יד. אלימות היא לא דרך ובטח שלא לקחת את החוק לידיים! כולנו צריכים לחיות כאן ביחד, גם אחרי המערכה הזו, ללא קשר לפוליטיקה או לדת ומוצא. בואו נעצור את זה עכשיו, שלא יהיה מאוחר מדי. השמיעו את הקול השפוי שלכם".

אוהד לויטה בסטורי | צילום מסך, אינסטגרם

כוכב מכבי חיפה, עומר אצילי, קרא לעצור את האלימות: "חלאס זה חלאס! אבל איפה אתם הכוכבים של המגזר? שום גינוי לאלימות? שום התייחסות?"

הסטורי של עומר אצילי | צילום מסך, אינסטגרם

בעקבות האזעקות שהיו הלילה במרכז, אבי ריקן העלה תמונה מהמרחב המוגן בה הוא שוהה עם משפחתו ורשם: "עוד לילה קשה מהממ"ד".

אבי ריקן ומשפחתו בממ"ד | צילום מסך, אינסטגרם

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, פרסם פוסט וחיזק את תושבי המדינה: "אני איתכם בכל ליבי. אני מתפלל שיהיה שלום"

הפוסט של וילי רוטנשטיינר | צילום מסך, אינסטגרם

חלוצה הישראלי של אפואל ניקוסיה, בן שהר, כתב בחשבון האינסטגרם: "מעל 1,000 טילים נחתו על ישראל ביומיים האחרונים מכיוון עזה, שמכוונים לאוכלוסייה אזרחית. לאורך כל ההיסטוריה תמיד יצאנו חזקים ומחוזקים, וגם הפעם זה יקרה! כלום לא ישבור את מדינת ישראל".

הסטורי של בן שהר | צילום מסך, אינסטגרם

שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, כתב בחשבונו האישי: "רק אני מתבייש ומזועזע ממה שקורה ברחובות? נגרם פה נזק בלתי הפיך בחברה שלנו. שני הצדדים חייבים להפסיק לאלתר. די עם השנאה הזו. בואו נאהב ונחבק אחד את השני".

הסטורי של עומרי אלטמן | צילום מסך, אינסטגרם

דולב חזיזה ממכבי חיפה כתב בחשבון האינסטגרם: "אני מקבל אלפי הודעות. יהודים וערבים שמפחדים לצתא מהבתים. לאן הגענו חברים? אנחנו חיים יחד, אנחנו משחקים יחד, אתם מעודדים אותנו יחד. בואו נתעשת ומהר. אין לנו ארץ אחרת".

הסטורי של דולב חזיזה | צילום מסך, אינסטגרם

מאוויס צ'יבוטה, שמשחק בשנתיים האחרונות בלודוגורץ אחרי תקופה ארוכה בכדורגל הישראלי, העלה פוסט שמראה כי יותר מ-1,000 רקטות שוגרו לעבר ישראל, ושיתף את תחושותיו: "שלום משפחה, אחרי כל מה שקורה בנושא הקונפליקט בין ישראל לפלסטינים, אני לא יכול להישאר אדיש ושונה. אני מרגיש מודאג היות ואשתי וילדיי הם יהודים. אני דואג למשפחה ולחבריי, כיום כל כלי התקשרות הזרים רוצים להוציא תדמית רעה על ישראל אבל כולנו יודעים את האמת וגם הם יודעים את האמת, אך לא רוצים לקבל אותה וחבל. עם המסר הזה אני רוצה לברך את כוחות הביטחון והכבאות בישראל על העבודה הנפלאה והמסורה. אני יכול לומר שגם אם כולם נגד ישראל, כולם יודעים שאף אחד לא יכול להשמיד את ישראל. יאללה ישראל!"

הפוסט של מאוויס צ'יבוטה | צילום מסך, אינסטגרם

שחקן העבר ובנו של שייע פייגנבוים, רונן פייגנבוים, חיזק את פעולות הצבא:

הסטורי של רונן פייגנבוים | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי