הפועל ת"א תעבור להתאמן בשפיים, הזרים יועברו צפונה

קולו, ארנסטס שטקוס | אריאל שלום

בשל ירי הרקטות מהרצועה, האדומים החליטו להעתיק את האימונים לבית הנבחרות. ראשי המועדון שוחחו עם שטקוס, קולו ובואטנג שלא מעוניינים לעזוב את הארץ, וסיכמו למצוא להם מקום מגורים בטוח יותר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל מטחי הרקטות מרצועת עזה לעבר שטחי ישראל, בהפועל תל אביב החליטו כי החל ממחר (שישי) אימוני הקבוצה יועברו ממתחם חודורוב לבית הנבחרות בשפיים, שם האדומים ימשיכו בהכנות למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד בית"ר תל אביב/בת ים ביום שלישי הקרוב.

ראשי המועדון שוחחו עם השחקנים הזרים בסגל – ארנסטס שטקוס, עמנואל בואטנג וסיאנדה קולו, בנושא ביטחונים האישי על רקע ההסלמה בין צה"ל לחמאס. אף אחד מהשחקנים לא ביקש לעזוב את הארץ ושלושתם הביעו מחויבות למועדון. בכל מקרה, סוכם עמם כי יועברו כבר הערב לאזור בטוח יותר בצפון הארץ, משם יגיעו לאימונים בשפיים.

בהפועל תל אביב ממשיכים בפעילות תוך כדי שהם לוקחים בחשבון את האפשרות כי במקרה של המשך ירי הטילים גם בשבוע הבא, ייתכן כי משחקי הגביע והליגה שנקבעו לשבוע הבא יידחו שוב למועד מאוחר יותר.

בואטנג. לא מעוניין לעזוב | אודי ציטיאט

מעבר לכך, הפועל תל אביב הוציא הודעה מיוחדת לפיה, מבקשים במועדון לחדול מאירועי האלימות ולחזור לשפיות. הבעלים, בועז תושב אמר: "כמועדון, אנו רואים בדו קיום בחברה הישראלית נכס צאן ברזל שאסור לתת לו להימחק. כולנו צריכים לקחת נשימה עמוקה ולעצור את הטירוף הזה. תמיד ידענו לחיות אחד לצד השני, ערבים ויהודים – ואחרי שהכל ייגמר נצטרך לחזור לשפיות ולאחדות. בתקווה לימים שקטים יותר לכל עם ישראל".

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן הוסיפה: "חשוב שכלל החברה הישראלית תעצור לרגע ותבין שעכשיו, המלחמה היא של האנשים שרק רוצים לחיות יחד, לגדל את ילדיהם בשלווה, אחווה ודו-קיום. אלה ימים כואבים לכולנו, המצב הזה חייב להיפסק ויפה שעה אחת קודם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי