מוחמד גאדיר חתם בהפועל חדרה: "יש פה מסר של פיוס ודו קיום"

מוחמד גאדיר | הפועל חדרה

חלוץ בני יהודה בעונה החולפת מצטרף לקבוצה של קורצקי כשחתם לעונה אחת: "מאז ומתמיד שיחקו פה שחקנים יהודים וערבים כאחד". אורן גולן אמר: "שמחים להחתים שחקן ברמתו, מדובר בהחתמה יוקרתית נוספת של המועדון"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר שהבטיחה את מקומה בליגת העל לעונה נוספת, בהפועל חדרה עובדים במרץ על העונה הבאה. במועדון כבר האריכו את חוזיהם של השוער רובי לבקוביץ', הבלם עידו לוי והחלוץ שובל גוזלן, וכעת בקבוצה יכולים להתגאות בשחקן נוסף שיהיה חלק משורות הקבוצה: מוחמד גאדיר.

החלוץ בן ה-30, ששיחק בעבר במכבי חיפה, בני סכנין, הפועל באר שבע, בוורן ולוקרן, חתם במועדון לעונה אחת. היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, אמר: "אנחנו שמחים להחתים שחקן ברמתו של גאדיר ועם רזומה כמו שלו. מדובר בעוד החתמה יוקרתית שלנו, וגאדיר מצטרף לחבורת השחקנים המאוד מוכשרת שנשארת איתנו. בימים כאלה סוערים החתמה כזו גם מעבירה מסר של דו קיום, בדיוק כמו שהפועל חדרה נוהגת לעשות כל השנים".

גאדיר עצמו אמר: "אני שמח להגיע למועדון משפחתי וחם כמו חדרה. שמעתי רבות על המרקם המיוחד בקבוצה ואני מקווה מאוד להתחבר מהר לחברים החדשים. מאז ומתמיד שיחקו בחדרה שחקנים יהודים וערבים כאחד, ואני מאושר להגיע לקבוצה שמשדרת מסר של פיוס ודו קיום. בימים כאלה אני קורא לכולם להנמיך להבות ולזכור שהמטרה של כולנו היא אחת: שלום".

מנחם קורצקי | דני מרון

בנושא אחר, במועדון טרם החליטו לגבי עתידו של מרשל אודה, כאשר הנטייה היא להמשיך את ההתקשרות עם השחקן. מי שלא ימשיך בקבוצה הוא טל כחילה. הבלם לא מצא את מקומו תחת קורצקי וינסה לחפש אלטרנטיבה אחרת בליגת העל, כאשר הפועל חיפה כבר הספיקה להביע עניין. בשבוע הקרוב צפויה להיערך פגישה בנושא בין הקבוצה מהכרמל לבין נציגיו של כחילה.

בצד המקצועי, חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק האחרון של העונה כאשר היא תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים. מי שלא ייטול חלק במשחק הוא הקשר מוחמד אוסמן, שנותח היום וסיים את העונה. אוסמן נפצע בברכו וצפוי להחלים עד פתיחת העונה הבאה, כאשר חדרה מחזיקה באופציה לגבי השחקן וטרם החליטה לגבי עתידו.

מרשל אודה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי