מלי לחבריו: "כשהגעתי לישראל לא לקחתי בחשבון שהמצב ידרדר כך"

מרסלו מלי | דני מרון

קשר הפועל באר שבע שלא הופיע לאימון חושש מהמצב, מריאנו באריירו סיפר בארגנטינה: "מאוד מפחיד להיות כאן, האזעקות משתקות". גם האימון היום בסכנת ביטול, שחקנים שמתגוררים במרכז עשויים להתאמן בנתניה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יממה לא פשוטה עברה על הפועל באר שבע. זה החל במטח שנמשך אתמול (חמישי) ובהחלטה להעתיק את האימון, עבור חמישה שחקנים בלבד, לאזור המרכז, המשיך עם ביטולו ולאחר שבמועדון קיבלו החלטה שרק שחקנים שירצו להגיע התאמנו בבית האדום, שתי אזעקות הובילו להפסקת האימון וריצה למרחב המוגן. כפי שפורסם כאן אתמול, מרסלו מלי, לואי טאהא ומרואן קבהא לא השתתפו באימון.

לגבי מלי, במועדון טוענים כי סיבה אישית מנעה ממנו להגיע, כשחלק מהשחקנים העריכו בזהירות כי השחקן עדיין חושש לצאת מהבית בעקבות הירי על אזור הדרום. "כשהגעתי לארץ, לא ציפיתי שזה מה שיקרה", אמר מלי לחבריו, "הופתעתי מאוד מהמצב. אתה אף פעם לא לוקח בחשבון שהמצב ידרדר עד כדי כך".

בארגנטינה התראיין הלילה גם מריאנו באריירו, חברו של מלי בב"ש: "החיים כאן לא נורמליים, זה מאוד מפחיד. עבור אלו שחיים כאן זה די מוכר והם רגילים לאזעקות ולממ"ד. קראתי על הנושא לפני שהגעתי לישראל וגיליתי חיים איכותיים, טובים ושקטים, אבל עכשיו המצב מאוד מסובך. זה משתק לשמוע אזעקות. למרות הכל, טוב לי בישראל ואם המצב ישתפר ארצה להישאר – בב"ש או בקבוצה אחרת".

מריאנו בריירו | קובי אליהו

כידוע, הלילה נרשמו שלוש פגיעות ישירות בבתים בעיר, מה שרק מעלה את רמת הכוננות וייתכן שהאימון שוב יידחה. "זה היה סיוט. הגענו לאימון, שהתעכב בשל אזעקה ואחרי שחזרנו לדשא והאימון כבר התחיל שמענו עוד אחת. רצנו למרחב המוגן אבל הבנו שאי אפשר להתאמן בצורה הזאת", אמרו בבאר שבע, שאמורה להתארח ביום שני אצל מ.ס אשדוד למשחק חשוב.

עם הגעתם לבית האדום אתמול, סיכמו השחקנים לעלות סטורי משותף, בו הם קוראים להפסקת האלימות. חמשת השחקנים שגרים באזור המרכז ולא הגיעו הם שגיב יחזקאל, אוהד לויטה, עמית קרן, שון גולדברג ורותם חטואל והם עשויים להתאמן היום בקבוצה קטנה בנתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי