Sport1 Banner

נפרד ממכבי ת"א? ריקן: "הכאב הכריע וגמרתי את העונה, תודה על הכל"

אבי ריקן
אבי ריקן | אריאל שלום

הקשר, שמסיים את חוזהו ולא ברור אם ימשיך בקבוצה, אישר באינסטגרם שלא ישוב למשחקי סיום העונה בעקבות פציעה ולא מן הנמנע שבעונה הבאה ילבש מדים של קבוצה אחרת: "סומך על החברים שלי שייתנו הכל עד הסוף"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין ממתינה לבשורות בכל הנוגע לקיום חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה וגם הבוקר (שישי) התאמנה במתחם האימונים של מכבי נתניה, נכון לכתיבת שורות אלה המשחק אמור להיערך ביום שני באצטדיון בלומפילד וספק גדול אם לא יידחה פעם נוספת, אבל מי שבוודאות ייעדר מהמפגש, מתי והיכן שלא ייערך, הוא הקשר אבי ריקן.

מכבי תל אביב אישרה השבוע לזרים שלה לעזוב את ישראל עד סיום מבצע "שומר החומות" וכידוע למדינותיהם חזרו אנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט, ניק בלקמן, לואיס הרננדס ואלכסנדר פשיץ', אבל מי שבוודאות לא ישוב לשחק העונה הוא אבי ריקן.

הקשר, שסובל מפציעה לאחרונה, אישר היום באינסטגרם שהוא גמר את העונה ולאור העובדה שחוזהו במכבי ת"א מסתיים ייתכן שמשחק ההפסד בקריית שמונה לפני כשלושה שבועות היה האחרון במדי מכבי ת"א, אליה הצטרף ב-2015: "בתקופה האחרונה סבלתי מפציעה ולמרות הניסיונות והרצון, הכאב והסבל הכריעו ולצערי סיימתי את העונה. סומך על החברים שלי שיתנו הכל עד הסוף, הלב שלי איתם תמיד! תודה על הכל, בהזדמנות זו נייחל לשקט במהרה אמן, שנדע ימים טובים יותר, חג שמח ובריאות לכולם".

כפי שפרסמנו, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע והפועל חיפה מגלות עניין בשחקן אם אכן יעזוב את מכבי ת"א, אך הוא ממתין קודם כל להצעה ממכבי ת"א לחידוש חוזהו לפני שיחליט על עתידו.

אבי ריקן | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: אבי ריקן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי