פשיץ מבוהל: "לחזור לישראל? זה אפילו לא עובר לי בראש"

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

אחרי שהורשה לחזור לסרביה, חלוץ הצהובים שנמצא בדובאי ומחפש דרך לשוב למולדתו הבהיר: "המצב בישראל מדאיג, לא הרגשתי בטוח. רציתי לעזוב כמה שיותר מהר". סבוריט הגיע לספרד: "מאחל שזה יסתיים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם אלכסנדר פשיץ' סיים את דרכו במכבי ת"א? נראה כי זו בהחלט אפשרות. החלוץ, לו חוזה עד תום העונה עם אופציה, הוא אחד מבין ששת הזרים שקיבלו אישור לחזור למולדתם בעקבות המצב הביטחוני. בראיון שהעניק היום (שישי), הוא סיפר על תחושות והסיטואציה המורכבת בישראל.

פשיץ': "תפסנו את המטוס בשנייה האחרונה והגענו לדובאי, כעת אנחנו מחפשים דרך להגיע לסרביה. היו שמועות שהדברים יירגעו ושנחזור לשחק ביום שני, אבל הם תקפו את ת"א וגם לבנון נכסה לתמונה, מי יודע מה יקרה, אחזור ושוב ואברח? זה לא עובר לי בראש, אני לא רוצה את זה".

"אם אני לא עונה לאמא שלי מיד, היא דואגת", המשיך פשיץ', "אני מדבר עם אשתי ללא הפסקה. תאמין לי, אם אני לא מסתכל בטלפון במשך כמה דקות, יש לי מספר עצום של הודעות ושיחות. המצב מדאיג ואני לא מרגיש בטוח. אני רוצה לעזוב כמה שיותר מהר, בעיקר בגלל המשפחה שלי, אני לא רוצה לעשות להם את זה. יש לי ילד שבקרוב יהיה בן שלוש. כדורגל לא מעניין אותי עכשיו".

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

חברו לקבוצה, אנריק סבוריט, כתב בטוויטר: "תודה לכל מי שדאג לנו, אנחנו כבר בספרד. אני מקווה ומאחל שהמצב הזה יסתיים בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי