אשדוד ביטלה עוד אימון ומחכה להחלטה בנוגע למשחק מול באר שבע

ננאד סבטקוביץ' | לירון מולדובן

הקבוצה טרם חזרה לפעילות בשל ירי הרקטות לעבר הדרום וממתינה להתפתחויות מההתאחדות ופיקוד העורף לאחר שאופציית האירוח בסמי עופר ירדה מהפרק. ארבעת הזרים מתאמנים בחיפה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד עצרה את פעילותה בימים האחרונים בשל ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר ישובי הדרום וכפי שקרה במהלך כל השבוע, גם האימון שתוכנן להערב (שבת) בוטל, כאשר במועדון מחכים להחלטה בנוגע למשחק הביתי נגד הפועל באר שבע, שאמורה להתקבל בתיאום בין ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה לפיקוד העורף. בזמן שהיא ממתינה להחלטה, הקבוצה קבעה למחר אימון שייערך באצטדיון ברמת גן. בכך, השחקנים ישובו להתאמן אחרי ארבעה ימים בהם לא התאמנו במסגרת קבוצתית.

בינתיים, ארבעת השחקנים הזרים שהועברו ביום רביעי לבית מלון בחיפה – ננאד סבטקוביץ', מוגיס זקאריה, מוסא בגאיוקו ומוטנרי קמהאני, עורכים אימונים עם מאמן שהוצמד להם במתחם מחלקת הנוער של מכבי חיפה. הקבוצה מעיר הנמל הייתה אמורה להעביר את פעילותה לטבריה באופן זמני ולארח את הפועל באר שבע בסמי עופר, אך ההחלטה שונתה מכיוון ששחקנים בכירים באשדוד סירבו לנסוע צפונה ולהשאיר את משפחותיהם לבד.

בשלב זה, כאשר האזעקות ממשיכים להישמע באשדוד והירי מעזה לא נפסק ואף גרם לנפילת החשמל בשכונות העיר, במועדון מחכים לסיום הלחימה בשביל לחדש את ההכנות לעונה הבאה ולנהל משא ומתן עם שחקנים. בינתיים, מנהלי מ.ס אשדוד נמצאים בקשר רציף עם כל השחקנים.

מוסא בגאיוקו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי