ק"ש שוקלת: שוער ישראלי במקום ברטקוס. שרצקי קבע מחיר למורגן

זיו מורגן | אודי ציטיאט

למרות היכולת הטובה של הליטאי, בקבוצה עשויים לתת את הבמה לשוער המחליף, נדב זמיר. הבעלים הודיע כי יהיה מוכן למכור את המגן תמורת כ-800,000 ש"ח. אנסה מעורר עניין בקבוצות מטורקיה

(גודל טקסט)

להפועל קריית שמונה מצפה שבוע משמעותי מאוד. ביום חמישי הצפוניים יתארחו אצל הפועל באר שבע בתקווה לשמור על הסיכוי לסיים את העונה במקום הרביעי שמוביל לאירופה, כאשר עוד לפני כן, בשלישי יתקיים חצי גמר הגביע בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב/בת ים, ואם הקבוצה מהלאומית תודח, בקריית שמונה יוכלו להכריז רשמית על מינויו של עמיר נוסבאום למאמן הקבוצה בעונה באה.

כך או כך, הסגל אמור לעבור לא מעט שינויים אחרי עזיבתו של קובי רפואה. בגזרת הזרים, סאקו טורה המושאל צפוי לחזור למכבי חיפה, יוג'ין אנסה שהגיע בהשאלה מהפועל רעננה מעוניין לצאת לחו"ל וזוכה להתעניינות מקבוצות בטורקיה, ולוסיו לא צפוי להמשיך במדים הכחולים-לבנים.

ההתלבטות המרכזית היא לגבי דז'יוגאס ברטקוס. על אף שהליטאי היה מהשוערים הטובים בליגה בעונה האחרונה, בקריית שמונה שוקלים להביא שוער ישראלי במקומו ואולי אף לתת את הבמה למחליפו של ברטקוס, נדב זמיר. בין השאר, אחד המועמדים שעלו הוא אביחי דהן מבית"ר ת"א, אך ראשי המועדון הצפוני פסלו את האופציה.

שאלה נוספת קשורה לעתידו של המגן זיו מורגן, שפתח את העונה בכושר טוב וסבל מירידה גדולה במחזורים האחרונים. אם בהתחלה הבעלים איזי שרצקי חשב להחתים אותו על חוזה חדש לשלוש שנים, מעבר לעונה הבאה שעליה הוא כבר חתום, בשבוע החולף שרצקי הודיע כי אינו מעוניין במורגן לעונה הבאה והוא אף מוכן למכור אותו בסכום שינוע סביב 800,000 ש"ח.

דז'יוגאס ברטקוס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי