Sport1 Banner

הפרוייקט הבא של ב"ש: העברת הזרים לשפיים. עוד שחקנים הצטרפו

אלטון אקולטסה, ז'וסואה | מאור אלקסלסי

וארן וחטואל הצטרפו לאימון במרכז, אקולטסה הגיע לנתניה וכעת במועדון ינסו להעביר את השאר תחת איום הרקטות שחודש לפנות בוקר על העיר. וגם: היכן תפסה האזעקה את דוד קלטינס?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

להפועל באר שבע מצפה היום (ראשון) יום עמוס במיוחד. במועדון החליטו להעביר את הזרים צפונה, לאזור נתניה, כדי להפחית מהם את רמת הלחץ, ובמועדון מנסים למצוא תזמון נכון שבו יוכלו לעזוב את העיר. אתמול, למשל, הגיע דוד קלטינס לאימון בשפיים. אזעקה תפסה אותו בכביש איילון והוא נאלץ לעצור את רכבו בשולי הכביש.

גם אנתוני וארן הגיע אתמול למרכז מאחר ומדובר בשחקן ותיק שנמצא בישראל כבר שנים ובמועדון מרגישים שהוא יוכל לסייע במשימה. אתמול לקח וארן את אלטון אקולטסה לבילוי בנתניה בכדי להפיג מעט את המתח ולגרום לשאר הזרים להגיע. המאמן רוני לוי, שמתגורר ברמת פולג בנתניה, מגיע גם הוא לאימונים אותם מעביר אודי בן שמחון.

לאוהד לויטה, שון גולדברג, קלטינס, מרואן קבהא ושגיב יחזקאל הצטרף גם רותם חטואל. בסוף השבוע פרסמנו כי במועדון כבר הציעו לשאר שחקנים ללון בבית מלון במרכז, זאת כהכנה לקראת העתקת האימונים. השחקנים סירבו להיפרד מהמשפחות שלהם והחליטו להישאר בבאר שבע. כרגע מתאמנים במרכז שבעה שחקנים ועם הצטרפות הזרים כמחצית מהקבוצה תתאמן בשפיים. במועדון אף הבהירו לזרים כי יוכלו ללון בבית מלון באזור נתניה.

דוד קלטינס | דני מרון

מרסלו מלי, שלא הגיע לאימון בסוף השבוע בשל חשש של בת זוגו, אמור להגיע במהלך היום למרכז. בבאר שבע אמרו בלילה האחרון שכל התכנון הזה תקף במקרה שבו תהיה רגיעה. לפנות בוקר שוגרו עוד רקטות לבאר שבע ובמועדון מקווים שתהיה הפוגה. "טוב שבמנהלת דחו את המחזור", אמרו הלילה. "לא היה טעם לקיים מחר משחק, בטח מול קבוצה מהאזור שלנו. נכין את עצמנו ליום חמישי, יש עוד הרבה זמן". חאתם עבד אלחמיד עשוי להיות כשיר למשחק ולפתוח בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי