דומביה האריך את חוזהו בחדרה, אוסמן מתלבט לגבי עתידו

סקו דומביה | הפועל חדרה, רשמי

הקשר חתם לעונה אחת עם אופציה: "בטוח שבעונה הבאה אבוא לידי ביטוי בצורה הרבה יותר טובה". אחרי שכבר סיכם, משפחתו של הניגרי לוחצת עליו לעזוב את ישראל והוא ביקש יומיים לשקול את המשך דרכו. אודה צפוי לעזוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בניית הסגל לעונה הבאה. היום (ראשון) הקבוצה הודיעה על הארכת חוזהו של סקו דומבייה, שחתם לעונה אחת עם אופציה. הקשר בן ה-27, שהצטרף לחדרה בחודש ינואר, לא הרשים במיוחד אך קיבל הזדמנות נוספת מהמאמן מנחם קורצקי שהחליט להשאיר. השחקן מחוף השנהב אמר: "כיף לי מאוד בחדרה, אני מאושר פה. יש לנו קבוצה טובה ואני בטוח שבעונה הבאה אוכל לבוא לידי ביטוי בצורה הרבה יותר טובה. אני מודה להנהלה ולמאמן על האמון ומקווה להחזיר להם על המגרש.

במועדון מנסים להגיע להסדרים עם הזרים מהר ככל הניתן, שכן הם אמורים לעזוב את הארץ במהלך השבוע. השחקנים היו אמורים לטוס כבר היום, אולם בעקבות דחיית מחזור המשחקים האחרון דחו את הטיסות.

כזכור, לקראת העונה הבאה חדרה כבר הבטיחה את הישארותם של רובי לבקוביץ', עידו לוי, ג'ונתן סיסה, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן, שכולם האריכו את חוזיהם. שחקן נוסף שהיה אמור לחתום היום הוא מוחמד אוסמן. הקשר כבר סיכם את תנאיו הכספיים, אך בימים האחרונים משפחתו הפעילה עליו לחץ כבד לעזוב את הארץ בעקבות המצב הביטחוני, ולכן אוסמן ביקש ארכה של יומיים כדי לשקול את עתידו.

מי שככל הנראה לא ימשיך בחדרה הוא החלוץ מרשל אודה. בקבוצה התלבטו האם להשאיר אותו, אבל אודה סיפר כי הוא מחזיק בהצעות, בין השאר מעיראק, והוא מעדיף לעזוב.

אוסמן. מתלבט לגבי עתידו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי