התקדמות בשיחות בין הפועל ב"ש לרועי גורדנה

רועי גורדנה | טל לוי

במועדון עושים מאמץ להחתים את הקשר. למרות המצב, שחקני הקבוצה נקראו לאימון בוקר. הזרים ימשיכו להתאמן בשפיים. גם השיחות עם אופיר מרציאנו נמשכות: "עד סוף החודש נדע אם הוא חותם"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

המטחים הכבדים שנורו אתמול (שני) לאזור עוטף עזה, באר שבע, אשדוד ואשקלון לא מונעים בשלב זה מהפועל באר שבע להמשיך להתאמן. אתמול בערב קיבלו השחקנים של רוני לוי הודעה משותפת להגיע לאימון בוקר בבית האדום, ואילו הזרים והשחקנים שגרים במרכז, יתאמנו במרכז. כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, באר שבע התחלקה לשתי קבוצות, כשהזרים ועוד מספר שחקנים, בהם שגיב יחזקאל, מרואן קבהא, אנתוני וארן, רותם חטואל, אוהד לויטה ושחקנים נוספים התאמנו בבית הנבחרת בשפיים.

הקבוצה השנייה תתאמן תחת רוני לוי ואודי בן שמחון. חאתם עבד אלחמיד לא מתאמן. הוא עורך טיפולים וממתין לפגישה עם רופא מומחה ועד אז לא יחזור. בבאר שבע אמרו אתמול כי למרות החששות של מרסלו מלי, נראה כי חבריו מסייעים לו ובמהלך ההתכנסות נרשמות לא מעט שיחות על מנת להוריד את רמת הלחץ.

אלטון אקולטסה, פארליי רוסה, מיגל ויטור, ז'וסואה וג'ונתן אגודלו לוקחים גם הם חלק בהכנות. בבאר שבע אמרו אתמול: "כרגע נקבע משחק ליום חמישי. לא משנה היכן הוא יתקיים, אנחנו צריכים להתכונן בשיא הרצינות למשחק. יש לנו עדיין משימה והיא להגיע לאירופה". במועדון רוצים לקיים ביום רביעי אימון משותף ובודקים את כל האפשרויות בנוגע לכך.

רוני לוי | דני מרון

ומה עם רכש? לספורט1 נודע כי במהלך השבוע האחרון הושגה התקדמות בשיחות עם קשר מ.ס אשדוד, רועי גורדנה. "השיחות טובות וחיוביות", אמר גורם המקורב למשא ומתן, המתנהל מול סוכנו של השחקן, גלעד קצב. במועדון ייפגשו בקרוב עם רונן קצב על מנת לסגור את הקצוות בעסקת דור מיכה. הקשר סיכם את תנאיו וכעת נותר לשחררו מאנורתוזיס. בנוגע לשחקנים אחרים, אופיר מרציאנו מנהל כעת מגעים בעזרת סוכן מאנגליה, כשגורם במועדון אמר אתמול: "עד סוף החודש נדע בדיוק מה קורה עם זה והאם הוא חותם. יש כמה עניינים שנעצרו בגלל המצב הביטחוני, אבל בהחלט מדברים איתו".

אופיר מרציאנו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי