כדי להישאר בהפועל חיפה: עדן בן בסט יתבקש לקצץ בשכרו

עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

במועדון היו רוצים לראות את החלוץ, שמסיים את חוזהו, ממשיך בקבוצה, אך כדי שזה יקרה הוא יצטרך לחתום על חוזה חדש בשכר נמוך יותר. יואב כץ מתכוון להגיע לישראל ביולי, אלישע לוי בוחן אופציות של שחקנים זרים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממתינה להודעה הרשמית מתי ייערך במדויק המשחק האחרון של העונה, מול מכבי נתניה בחוץ. הקבוצה שבה היום (שלישי) לאימונים אחרי שני ימי מנוחה, וכבר עומלים חזק על העונה הבאה. המאמן אלישע לוי לא מתכוון לבצע שינויים גדולים מדי בסגל, והחל לבחון אופציות של זרים בעמדות הקשר האחורי, הבלם והחלוץ. גם אופציית שוער זר נבחנת, בהתאם לעזיבתו של יסמין בוריץ'.

במועדון מספרים על שיתוף פעולה מלא בין אלישע לבין יואב כץ. הבעלים, אגב, בוחן אופציה להגיע לישראל בעוד כחודש. בדרך כלל, כץ מגיע מספר פעמים בכל עונה מארצות הברית, בעיקר סמוך למועדי ההעברות, כדי לעזוב להחתים את השחקנים המתאימים. בשנה האחרונה הוא כלל לא הגיע בשל התפרצות נגיף הקורונה. כעת, כאמור, כץ צפוי שוב להגיע לישראל, והוא בודק את כל האישורים הנדרשים כדי לא להיכנס לבידוד בארץ.

בנושא אחר, עתידו של עדן בן בסט עדיין לא ברור. בעוד מספר שבועות יסיים החלוץ את חוזהו, ובהפועל חיפה ציינו שירצו לראות אותו נשאר גם בעונה הבאה, אך כדי שזה יקרה – הוא יצטרך לקצץ בשכרו. בן בסט בן ה-34 ערך 14 הופעות העונה במסגרת הליגה בהן כבש פעמיים.

אלישע לוי | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי