מכבי חיפה הציעה להפועל תל אביב את מתחם האימונים שלה

דן איינבינדר, בן ביטון | דני מרון

דריכות במועדון האדום לקראת חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר תל אביב בת ים. ביטון, איינבינדר ואלטמן יחזירו להרכב של קלינגר, שמודע לאיכות היריבה ולא מקל בה ראש

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ימים של אי ודאות, הפועל תל אביב אמורה לפגוש מחר (רביעי) לעיני יציעים ריקים בסמי עופר את בית"ר ת"א בת ים בחצי הגמר. האדומים יקיימו את האימון המסכם היום בבית הנבחרות בשפיים ובהמשך יגיעו לחיפה, שם ייערכו את ההכנות האחרונות לקראת ההתמודדות.

בינתיים, מכבי חיפה הציעה להפועל תל אביב את מתחם האימונים של מחלקת הנוער ב"קצף" החל ממחר בוקר וזאת על מנת לאפשר לאדומים להתאמן ולשמור על כושר לקראת משחק הליגה האחרון מול בני סכנין ואולי גם גמר הגביע, אם יעפילו אליו. במועדון הודו לירוקים וצפויים להחזיר תשובה בהקדם.

בהפועל תל אביב לא מקלים ראש ביריבה מהלאומית, שעברה בדרך לחצי הגמר את ק"ש וסכנין עם ניצחונות מרשימים. כזכור, בעונה שעברה הודחו האדומים בשלב ארבע האחרונות האחרונות של הגביע, על ידי מכבי פתח תקווה ששיחקה אז בליגה הלאומית ונעצרה רק בגמר על ידי באר שבע.

ניר קלינגר, עמנואל בואטנג | אודי ציטיאט

סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן ניר קלינגר, שיעניק את המקום בהרכב לעומרי אלטמן שעלה מהספסל במשחק האחרון מול בני יהודה. לצד הקפטן בחלק הקדמי יוצבו לידור כהן, אושר דוידה ושלומי אזולאי. ל-11 יחזרו גם בן ביטון ודן איינבינדר, שקיבלו מנוחה במשחק האחרון.

ארנסטס שטקוס, סיאנדה קולו ועמנואל בואטנג, שלושת הזרים של הפועל תל אביב, הועברו כבר בשבוע שעבר לבבית מלון בעיר והם שוהים בחיפה. במקביל, במועדון ממתינים לקביעת מועד המשחק מול בני סכנין, שיהיה האחרון של הקבוצה העונה במסגרת הליגה.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, דני גרופר, דן איינבינדר, עמנואל בואטנג, עומרי אלטמן, לידור כהן, אושר דוידה, שלומי אזולאי.

עומרי אלטמן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי