המשחק בין בית"ר לחדרה הוקדם ויערך ברביעי, ישיר בספורט2

שחקני בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

שתי הקבוצות יקוו לסיים את העונה בטעם טוב לעיני יציעים ריקים בטדי. כחלק מבניית התקציב: בית"ר תקבע את שיעור הקיצוץ בשכר השחקנים. וגם: השחקנים הבאים שיגיעו לפגישות אחרי ורד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המשחק במסגרת המחזור האחרון של הפלייאוף התחתון בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה הוקדם ביממה וייערך מחר (רביעי) לעיני יציעים ריקים בטדי (19:50, ישיר ספורט2). במקביל, הקבוצה מהבירה שוקדת בימים אלה על התקציב שלה לעונה הבאה. כזכור, ההערכה היא שהתקציב ינוע בין 40-45 מיליון שקל, אבל במועדון טוענים כי החלטה סופית תתקבל רק בימים הקרובים. כחלק מבניית התקציב ל-2021/22, בית"ר תקבע גם את שיעור ההפחתה בשכרם של שחקנים. כפי שפורסם כאן, חלק מהשחקנים ייקראו לשיחה בה יידרשו לקצץ אם ברצונם להמשיך.

קיצוץ בשכר השחקנים הוא לא דבר מובן מאליו. תקופת הקורונה הסתיימה ולקבוצות אין הסכם עם האוצר בנוגע לקיצוץ מסוים בתמורה לקבלת מענקים, כך שחלק מהשחקנים טוענים כבר עכשיו שיתנגדו לנושא. יחד עם זאת, מצבה של הקבוצה והיכולת שהציגה העונה, תגרום למשה חוגג לעשות שינויים רבים בקיץ. הבעלים רוצה להביא שחקנים מוכרים. לא סתם עלו לאחרונה שמותיהם של איתי שכטר ובן רייכרט, שנמצא במשא ומתן מתקדם עם מכבי פתח תקווה.

שכטר שיחק תמורת סכומים נמוכים יותר בתקופת אלי טביב וכעת, מעריכים בבית"ר, שחקנים רבים יסכימו לקצץ כדי לשחק במועדון גדול. בשל כך, חוגג נפגש עם המנכ"ל מוני ברוש והחשב חיים נבון כדי לנסות ולסגור את הנושא. בתקופת הקורונה, אגב, קיצצה הקבוצה כ-30% ברוטו משכר השחקנים. על פי הערכה זהירה, יוצע לשחקנים מסוימים שיעור קיצוץ של 10-15% תמורת הישארות בעונה הבאה.

איתי שכטר
שכטר במדי בית"ר | דני מרון

ניקו אולסק, כזכור, שוחרר לבקשתו והמריא לארגנטינה, כששאר הזרים דחו את הטיסות שלהם לסוף השבוע, זאת בהנחה שמחזור המשחקים יתקיים כרגיל והעונה תסתיים כפי שתכננה המנהלת. אחרי הארכת החוזים של מקס גרצ'קין ותמיר עדי, במועדון יחלו בשבוע הקרוב במגעים להארכת החוזה של אורי מגבו. כזכור, בשבוע שעבר התברר כי נושא המאמן מתעכב בינתיים עד גיבוש התקציב, כשנושא מאמן זר נמצא על הפרק אך טרם צבר תאוצה בגלל המצב הביטחוני. הקפטן, עידן ורד, לו הוצע חוזה לשנתיים, ממתין להצעה כתובה. לאחר מכן, יגיבו מגבו ואלירן עטר לשיחות. האחרון יקבל הצעה נמוכה המוערכת בכ-200 אלף דולר ויצטרך להחליט האם הוא נשאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי