שחקני נוער יקבלו הזדמנות בהפועל חדרה: "רק רוצים לחזור בשלום"

שחקני הפועל חדרה | דני מרון

במועדון לא התנגדו להקדמת המשחק נגד בית"ר ירושלים להערב (רביעי, 19:50 בספורט2), אך יתייצבו בסגל חסר מיוחד ובין השאר יהיו אלה דיוויד נינגו, רון אונגר, אביב לין, מוחמד רביע וליאב פרדה שיזכו לדקות יקרות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הייתה אמורה לסיים את העונה ביום חמישי במשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים, אך אתמול קיבלו ראשי הקבוצה הודעה ממנהלת הליגה ובה החלטה על הקדמת המפגש ביממה. מכיוון שגם כך מדובר במשחק לפרוטוקול ועבור חדרה זו הזדמנות לסיים את העונה עוד קודם, בחדרה ממש לא התנגדו ויתייצבו הערב בבירה (רביעי, 19:50 בספורט2).

חדרה הבטיחה מזמן את הישארותה בליגת העל ושחקני נוער רבים צפויים לקבל היום הזדמנות, לפחות כמחליפים: "אנחנו רוצים לצאת בשלום ולחזור בשלום מהמשחק. הלב שלנו עם אנשי הדרום והמרכז", אמרו במועדון.

חדרה תחסר היום את הזרים ג'ונתן סיסה וסאקו דומביה שחזרו למולדתם בתחילת השבוע ויחזרו לחדרה לקראת העונה הבאה, מוחמד אוסמן עבר השבוע ניתוח וגם מרשל אודה חזר אתמול לניגריה, אבל הוא לא צפוי להמשיך בחדרה בעונה הבאה. בנוסף, גם הבלם עידו לוי ייעדר בגלל פציעה ומספר שחקנים יקבלו מנוחה וביניהם השוער רובי לבקוביץ' והחלוץ שובל גוזלן. לאור כל זאת, לא פחות מחמישה שחקני קבוצת הנוער יישבו על הספסל: דיוויד נינגו, רון אונגר, אביב לין, מוחמד רביע וליאב פרדה.

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, טל כחילה, עבדאללה ג'אבר, מקסים גרצ'קין, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, מקסים פלקושצנקו, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי