בעקבות המצב: הפועל ב"ש תקיים אימון מסכם בשפיים

שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

לקראת מ.ס אשדוד: לוי ביקש שההכנה למפגש החשוב תושלם כשכולם יחד, השחקנים מבאר שבע יצפינו למרכז ומשם תצא הקבוצה לחיפה. חלק מהזרים דחו טיסות לתחילת יוני

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מנסים לארגן הבוקר (רביעי) אימון מסכם משותף שיכלול את כל שחקני הקבוצה, זאת לקראת המשחק מחר מול מ.ס אשדוד בסמי עופר (חמישי, החל מ-19:45 בספורט3).

עד אתמול התאמנו בשפיים כל הזרים של הקבוצה, אנתוני וארן ומריאנו בריירו שנחשבים לישראלים וגם תושבי אזור המרכז (לויטה, גולדברג, קבהא, יחזקאל וחטואל), כך שמדובר למעשה ברוב הסגל הנוכחי. כעת, לאור חשש של חלק מהזרים כמו מרסלו מלי לחזור בזמן האזעקות, באר שבע תקיים אימון מסכם באזור המרכז (שפיים), בהתאם לדרישה של המאמן רוני לוי, ומשם תצא לחיפה.

עבור הפועל באר שבע מדובר במשחק בעל חשיבות עצומה, כזה שיכול להשאיר את הקבוצה חזק בתמונה במאבק על כרטיס לאירופה או לחסל כמעט סופית את הסיכויים שלה להיות שם. "ההכנה למשחק לא אידיאלית, אבל צריך להיות הוגנים ולומר שגם אשדוד לא התאמנה כמו שצריך", אמרו במועדון. "בסוף העונה, מה שיזכרו את ההישגים שלנו. חייבים לנצח את אשדוד וקריית שמונה אם אנחנו רוצים להיות באירופה".

רוני לוי, מיגל ויטור | דני מרון

חלק מהזרים יזמינו טיסות לתחילת יוני, בין אם ישוחררו או ייצאו לחופשת מולדת. אם הקבוצה תעפיל לאירופה, זמן החופשה יתקצר עבור הזרים שימשיכו, כמו מיגל ויטור, ז'וסואה ואלטון אקולטסה.
כזכור, באר שבע תחסר את לואי טאהא ואת חאתם עבד אלחמיד, שממתין לבדיקת מומחה ולא יתאמן בתקופה הקרובה וגם אלטון אקולטסה מוצהב ולא ישחק. עמית ביטון מתאמן בחדר הכושר ולכן איתן רצון יהיה הבלם שיפתח בהרכב.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, איתן רצון, שון גולדברג; מרואן קבהא, מריאנו בריירו, ז'סוואה, רותם חטואל, סינטיהו סלליך; שגיב יחזקאל.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי