בוריץ' עזב את ישראל, הפועל חיפה בודקת אפשרות לצרף שוער בכיר

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

הבוסני, שמסיים את חוזהו בתום שנתיים, הזמין טיסה לפני שנודע על דחיית מחזור סיום הפלייאוף התחתון ובמועדון אפשרו לו לעזוב. סוארי הצעיר יפתח מול נתניה. כץ מקווה להחתים את קפילוטו, כחילה הוצע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפגוש מחר (חמישי ב-18:00) את מכבי נתניה במחזור נעילת הפלייאוף התחתון. בעקבות המצב הביטחוני, ההתמודדות הועברה מנתניה לטדי. "הראש של כולנו כבר בעונה הבאה, מדובר במשחק לפרוטוקול ולא ממש חשוב לנו איפה הוא ייערך", התייחסו בהפועל חיפה להחלטה.

המאמן אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מצפים למשחק האחרון של העונה, שיהיה מול קבוצה טובה כמו מכבי נתניה. אנחנו רוצים להמשיך את רצף הניצחונות שלנו ולסיים את הליגה בצורה הכי טובה, כי איך שאתה מסיים כך אתה גם מתחיל את העונה הבאה. השאיפה היא לנצח".

מי שצפוי לקבל הזדמנות בין הקורות הוא השוער השלישי, עמית סוארי בן ה-20, שכזכור רשם העונה שתי הופעות בזמן שרן קדוש ויסמין בוריץ' סבלו מפציעות. בוריץ', שהזמין כרטיס טיסה לבוסניה עוד לפני דחיית המשחק מול מכבי נתניה, ייעדר לאחר שבמועדון החליטו לאפשר לו להמריא. חוזהו של הבוסני מסתיים בתום העונה ובמועדון טרם הגישו לו הצעה חדשה, כשהמטרה היא לבחון אופציות נוספות ולצרף שוער זר טוב יותר על חשבון בוריץ' שככל הנראה סיים את דרכו בקבוצה. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשות לוי הוא הבלם בן והבה, שייעדר בגלל סיבת אישיות.

יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

במקביל, הבעלים יואב כץ מקווה להגיע לסיכום מול הבלם ניסו קפילוטו, אותו הוא היה רוצה לראות ממשיך בהפועל חיפה גם בעונה הבאה. כפי שפרסמנו, בלם הפועל חדרה טל כחילה הוצע.

הרכב משוער, הפועל חיפה: עמית סוארי, דור מלול, מיקי סירושטיין (גיא משפתי), ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל, רוסלן ברסקי, סער פדידה, וויליאם אגאדה, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי