בן שמעון לקראת ב"ש: "מצער שנשחק בסמי עופר, ננסה לעמוד באתגר"

רן בן שמעון | לירון מולדובן

במ.ס אשדוד יכולים לעשות צעד ענק להבטחת המקום השלישי, אבל יצטרכו להסתדר עם העובדה שהמשחק הועתק לחיפה וייערך ללא קהל: "יכולים לשחק בזכות אנשי הביטחון שמוסרים את נפשם בשבילנו", הוסיף גורדנה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד נמצאת בצפון ומתאמנת במתחם מחלקות הנוער של מכבי חיפה, שם גם יעביר הערב (רביעי) רן בן שמעון את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל באר שבע (החל מ-17:45 בספורט3) – משחק השלמה מהמחזור ה-33.

כידוע, בן שמעון ושחקניו הגיעו כבר אתמול בבוקר לחיפה וערכו שני אימונים לאחר שבמשך שמונה ימים הקבוצה שבתה מפעילות. לאימונים חזרו גם שלומי אזולאי ודין דוד שהתאוששו מפציעות, אולם חמודי כנעאן המוצהב ייעדר מהמפגש.

לקראת המשחק אמר בן שמעון: "אנחנו מתכוננים בבית המלון למשחק נגד ב"ש. זה משחק מאוד חשוב וזה שאנחנו משחקים בסמי עופר זו עובדה מצערת, עם כל האילוצים של המגרשים והתקופה, אבל אותי זה מצער. אני מבין את המנהלת וכמו שניסינו לעמוד באתגרים במהלך כל השנה, ננסה גם הפעם. העיקר שכולם ישמרו על עצמם בתקופה הזו, זה יותר חשוב מהכל".

הקשר רועי גורדנה הוסיף לדברי מאמנו: "לפני שנדבר על כדורגל או על ספורט, אני רוצה לחזק את תושבי המדינה ואנשי הביטחון שמוסרים את נפשם בשבילנו. אנחנו יכולים לשחק מחר בזכותם ואנחנו רוצים למסור להם את אהבתנו הגדולה. לפנינו משחק על כל הקופה ואחרי עונה כזו מוצלחת אני חושב שצריך לשים חותם טוב ולעשות את העבודה נגד קבוצה איכותית וכישרונית". 

רועי גורדנה | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גילי כהן, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עאקל, רועי גורדנה, מוסא בגיוקו, יעקב בריהון, רמזי ספורי, דין דוד (מוגיס זאקריה).

עוד באותו נושא: רועי גורדנה, רן בן שמעון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי