הפועל ת"א זכתה בפרס מגן הכבוד מטעם הנשיא: "אפשר להיות גאים"

הפועל תל אביב, פרס מגן הכבוד | הפועל תל אביב, רשמי

האדומים זכו בפרס על מיזם הדגל "הפועל שווים ת"א" לאור פועלם בנושא הדו קיום והשוויון. המנכ"לית פרידמן: "בפרויקט לוקחים את כל החלקים בפסיפס שמרכבים את המועדון. להקים פרויקטים חברתיים זה לא פשוט"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מצפה למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד בית"ר תל אביב הערב (רביעי) בשעה 21:00, אם המצב הביטחוני יאפשר זאת. האדומים לא העפילו לגמר מאז עונת 2012.

בתוך כך, האדומים זכו היום (רביעי) בפרס מגן הכבוד מטעם נשיא המדינה ראובן ריבלין על מיזם הדגל, "הפועל שווים תל אביב". המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עומר בוקסנבאום, שלוקח חלק בלתי נפרד בפרויקט, השתתף בפאנל וסיפר על פועלו של המועדון בנושא הדו קיום והשוויון.

המנכ"לית אודליה פרידמן אמרה בנושא: "ברצוני להודות לוועדת הפרס על הבחירה במיזם הדגל של הפועל "שווים" כזוכה לשנת 2021. מדובר בפרויקט בו לוקחים חלק כל החלקים בפסיפס שמרכיב את מועדון הכדורגל שלנו: אוהדים, הנהלה, אנשי מקצוע וכמובן, הנערים והמבוגרים בעלי המוגבלויות, שמזמן כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה האדומה.

"להקים פרויקטים חברתיים זה נושא לא פשוט, אך להמשיך אותם לאורך הזמן ולדבוק במטרה אשר לשמה הם קמו, זו כבר גאווה. תודה לאנשי הפועל שווים ולאחראית קשרי הקהילה שלנו, אורטל בוטביקה המוכשרת, על ההשקעה הרבה. היום כל אוהד של הפועל בהחלט יכול להיות גאה במועדון שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי