נתניה רוצה מקום שביעי, אטוולד: "אחת העונות הקשות שהיו לי"

שיר צדק | ברני ארדוב

היהלומים יפגשו את הפועל חיפה למשחק האחרון שלהם בפלייאוף התחתון ויקוו לסיים את הליגה בטעם טוב. המאמן ההולנדי אמר: "הייתה עונה מטורפת. השבועיים האחרונים היו קשוחים, מבואסים ששוב נשחק ללא הקהל"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כשהיא מדורגת במקום השביעי (הראשון בפלייאוף התחתון), מכבי נתניה תארח מחר (חמישי) את הפועל חיפה, על מנת לעמוד במטרה שהציבו במועדון לשחקנים עם תחילת משחקי הפלייאוף: סיום במקום בו היא נמצאת נכון לעכשיו.

מבחינה מקצועית, אטוולד יחסר מחר את הקפטן אלמוג כהן, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, כאשר שיר צדק יחזור לעמדתו הטבעית במרכז ההגנה לצידו של קליאן ואן דר קאפ. איילון ירושלמי צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי.

"איזו עונה מטורפת זו הייתה לאנשים בישראל ובכל העולם", אמר המאמן ריימונד אטוולד לקראת המשחק. "הצלחנו להתגמש אבל אם להיות כנה זו אחת העונות הקשוחות ביותר שלי, כשחקן וכמאמן. אני חייב לשבח את השחקנים והצוות שנשארו מפוקסים במטרה אחת – לנצח משחקים ולהשתפר".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

"למרות שהשבועיים האחרונים היו קשוחים, לא רק לנו אלא לכלל הציבור הישראלי, אנחנו רוצים לסיים את העונה עם תוצאה והופעה טובה. אנחנו מבואסים ששוב נשחק ללא הקהל שלנו, ובאצטדיון מרוחק ובכל זאת, אנחנו מקצוענים ונגיע על מנת לעשות דבר אחד – והוא לנצח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי