עוזב את הפועל ת"א: לידור כהן חתם לשנתיים בליגה התאילנדית

לידור כהן | אריאל שלום

החלוץ יצטרף לנונג בואה פיצ'איה, העולה החדשה לליגה הבכירה בתאילנד: "מודה למועדון ולקלינגר שעזר לי מאוד בחצי השנה האחרונה". יעזוב אחרי גמר הגביע מול מכבי ת"א. אלטמן וגוטליב קיבלו הצעות לחוזים חדשים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לידור כהן הצטרף להפועל תל אביב בחלון ההעברות של חודש ינואר אחרי שפתח את העונה בדילה גורי מגאורגיה. מאז שהגיע לאדומים, החלוץ עזר לקבוצה לשרוד בליגת העל ואף להגיע לגמר גביע המדינה, שייערך נכון לכתיבת שורות אלה ב-2 ביוני מול מכבי תל אביב.

אך הרומן של כהן עם הפועל ת"א ייגמר בקרוב. החלוץ חתם היום (שישי) לשנתיים בנונג בואה פיצ'איה, העולה החדשה לליגה התאילנדית, ויהפוך לליגיונר הישראלי השני בתאילנד אחרי גידי קאניוק, שהגיע לשם לפני כשנה. יש לציין כי עוד בעת חתימת השחקן בהפועל ת"א הוא הבהיר שירצה לחזור לחו"ל בסיום העונה.

כהן אמר אחרי החתימה בקבוצה שסיימה ראשונה בליגת המשנה בתאילנד בעונה הקודמת: "אני רוצה להודות להפועל ת"א וניר קלינגר, שעזר לי מאוד בחצי שנה האחרונה. אעזוב אחרי הגמר והמטרה שלי לעזוב עם גביע, יאללה הפועל".

מהפועל ת"א נמסר: "מאחלים ללידור כהן הצלחה רבה באתגר החדש שלו בקריירה. המועדון נתן ללידור את ברכת הדרך להתקדמות כלכלית ומקצועית מעבר לים, מודה לו על חצי עונה נפלאה – ועל תרומתו המשמעותית לעמידה במטרות שהוצבו. הדלת בפני לידור תמיד תהיה פתוחה בהפועל תל אביב. כולנו תקווה שלידור יעזוב עם גביע".

לידור כהן חותם בליגה התאילנדית |

החלוץ בן ה-28 רשם העונה 17 הופעות ליגה מאז שהחל ללבוש את המדים האדומים בחלון ההעברות של חודש ינואר, והצליח למצוא את הרשת פעם אחת. כמו כן, הוסיף שני שערים בגביע המדינה והיה חלק חשוב מהמסע לעבר הגמר.

בתוך כך, הפועל ת"א הגישה הצעות לחוזים חדשים לעומרי אלטמן ואדי גוטליב. השניים מסיימים את החוזים שלהם בסיום העונה הנוכחית, והאדומים מעוניינים להבטיח את הישארותם מהר ככל האפשר בכדי שיובילו את הקבוצה גם בעונה הבאה.

עומרי אלטמן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי