בקריית שמונה מאמינים: "המקום הרביעי עוד ריאלי, ניתן את הכל"

שחקני עירוני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

במועדון מודעים לכך שניצחון על הפועל באר שבע עשוי להחזיר אותם למקום שצפוי להוביל לאירופה (ראשון, 21:00 בספורט3). לוין ורוצ'ט בתמונת ההרכב לאור היעדרויות אלו והופמייסטר, נוסבאום ימונה רשמית בשבוע הבא?

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה עדיין לא ויתרה על הכרטיס לאירופה והמאמן קובי רפואה והשחקנים מתכוונים לעשות ככל שביכולתם כדי לסיים לפחות במקום הרביעי, שאמור להבטיח את ההעפלה המיוחלת למוקדמות הליגה האיזורית. כדי לשמור על סיכוי ממשי ואולי גם להיכנס לטופ 4 עוד המחזור, יהיה עליהם לנצח מחר בבירת הנגב את הפועל באר שבע (ראשון, 21:00, ישיר בספורט3).

הצפוניים מדורגים כרגע במקום החמישי בטבלה עם שתי נקודות פחות ממכבי פתח תקווה, שתארח את מכבי תל אביב במקביל, ובקבוצה של קובי רפואה מקווים שניצחון על באר שבע יעלה אותם מקום אחד למעלה בטבלה. המאמן שלא ימשיך בעונה הבאה הצהיר גם השבוע בפני שחקניו שהוא מעוניין לסיים את העונה כמה שיותר גבוה, למרות העובדה שהוא כבר נמצא בשיחות עם ראשי בית"ר ירושלים לקראת העונה הבאה. אגב, בשבוע הבאה צפויה הקבוצה להודיע רשמית על מינויו של עמיר נוסבאום כמאמן החדש, לאחר שבית"ר תל אביב/ בת ים הודחה בחצי גמר גביע המדינה.

בחזרה למשחק מול באר שבע. רפואה יגיע למשחק בהרכב חסר, ללא המגן דור אלו המוצהב וללא הקשר יואב הופמייסטר שנפצע בכף רגלו ומי שעשוי לפתוח במרכז השדה הוא אדריאן רוצ'ט הוותיק. יובל לוין יפתח כמגן ימני ומוחמד שכר יפתח ביחד עם יוג'ין אנסה ולוסיו בחלק ההתקפי. "המקום הרביעי עוד ריאלי ואלו משחקים שיקבעו את גורלנו בעונה הבאה, ככה שכל אחד ירצה לתת הכל מעצמו" אמר שחקן בקבוצה.

אדריאן רוצ'ט | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי