דחתה את הקץ: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את מכבי פתח תקווה

האלופה המשיכה את המומנטום מחצי גמר הגביע ודחתה את חגיגות האליפות של מכבי חיפה בכמה ימים. פרץ כבש ובישל לגררו, בין לבין שכטר הכפיל ונפצע. המלאבסים נותרו במקום הרביעי

(גודל טקסט)

הערב (ראשון) זו כנראה הייתה ההזדמנות האחרונה של מכבי תל אביב להלחיץ את מכבי חיפה במאבק האליפות. הצהובים אמנם עמדו בלחץ והצליחו להביס 0:3 את מכבי תל אביב באצטדיון המושבה, אך בשל ניצחונה של מכבי חיפה על אשדוד, הירוקים שמרו על פער ארבע הנקודות, כשנותרו עוד שש נקודות בלבד בקופה.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מהרגיל. מכבי תל אביב הגיעה למצב גדול אחד כאשר בן חיים קיבל כדור עומק משכטר אף נבלם בדרך על ידי אליהו, בעוד אצל המארחת חדידה ניסה את מזלו מחוץ לרחבה אך בעט כדור רע לשמיים.

הצהובים התעוררו במחצית השנייה ועלו ליתרון בדקה ה-61 לאחר מסירת עומק חכמה של פרץ לגררו שהכניע את ינקו בצ'יפ אלגנטי. כעבור שמונה דקות היה תורו של דן ביטון לבשל לאיתי שכטר שכבש את שערו השלישי בשלושת הימים האחרונים, אך לצערו נפצע וירד לספסל בדקה ה-73. פרץ שבישל את השער הראשון נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-78.

ביום רביעי מכבי תל אביב תתארח אצל מ.ס. אשדוד ותקווה כי מכבי חיפה תמעד נגד קריית שמונה. מנגד מכבי פתח תקווה שנותרה במקום הרביעי המעניק כרטיס לאירופה, תנסה לחזור למסלול הניצחונות נגד הפועל באר שבע.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

הרכבים

מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, ינון אליהו, מרקוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, איתן אזולאי (תאי בריבו 57), ארד בר, גיא חדידה (עמית מאיר 57), ארמנדו קופר, ליאל עבדה (רוי רונן 61), מורגן פרייר (מורגן פרייר 76).

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, שחר פיבן (אור רויזמן 88), איתן טיבי, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עדן קארצב (דן ביטון 64), דן גלזר, דור פרץ, טל בן חיים (אילון אלמוג 64), איתי שכטר (אנדרה ג'רלאדש 73), אדוארדו גררו (דור תורג'מן 88).

שחקני מכבי תל אביב בחימום | אודי ציטיאט

מהלך המשחק

דקה 16: חדידה עם ניסיון ראשון במשחק שלח בעיטה חזקה לשמיים.

דקה 36: שכטר מצא בכדור עומק נפלא את בן חיים, שנבלם בגופו של אליהו ולמרות שהגיע לכדור החוזר, שוב החמיץ ברשלנות.

דקה 49: בן חיים עבר את דיניז ובעט מזווית קשה מעל השער.

אדוארדו גררו | אודי ציטיאט

דקה 61, מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:1! פרץ מצא בכדור עומק חכם את גררו, שלא התבלבל מול ינקו והכניע אותו בצ'יפ נהדר.

דקה 69, מכבי תל אביב עלתה ל-0:2! העתק של השער הראשון, רק שהפעם זה היה ביטון ששלח כדור עומק לשכטר שבעט למשקוף פנימה.

דקה 78, 0:3 למכבי תל אביב! אלמוג בעט כדור חזק מצד ימין, ינקו עצר אך דור פרץ הגיע לכדור החוזר וגלגל פנימה.

שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט
דניאל טננבאום, דור פרץ | אודי ציטיאט
טקס הוקרה לכבוד עמי פאן לפני המשחק | אודי ציטיאט
דור פרץ, איתי שכטר, מרכוס דיניז | אודי ציטיאט
ארד בר, דור פרץ | אודי ציטיאט
איתי שכטר, דן ביטון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי