בדקה ה-99: הפועל ב"ש גברה 2:3 על ק"ש בתום משחק נהדר

היא כמעט בעטה בדלי פעם נוספת והייתה קרובה לרשום תיקו שישי ברציפות, אך קלטינס הכריע והעניק לרוני לוי ניצחון ראשון בפלייאוף העליון. קודם לכן, אקולטסה וז'וסואה הבקיעו למארחת, קהת ואנסה איזנו פעמיים

(גודל טקסט)

בשעה טובה, אפשר להגיד מזל טוב לרוני לוי והפועל באר שבע. הדרומיים אירחו הערב (ראשון) את עירוני קריית שמונה באצטדיון טרנר, ולאחר שבעה משחקים בפלייאוף העליון השיגו ניצחון ראשון עם 2:3 נפלא, שמשאיר להם סיכוי להשיג כרטיס לאירופה בעונה הבאה. מנגד, ק"ש מחליפה מקומות עם ב"ש ויורדת למקום השישי.

כאמור, מאז מונה למאמן הקבוצה, רוני לוי רשם ניצחון אחד בלבד במסגרת הליגה, וגם הוא הגיע נגד בני יהודה, שכידוע תהיה בלגיה הלאומית בעונה הבאה. למרות המטען השלילי שהם נשאו על גבם, בתקופה האחרונה חל שינוי מגמה קטן בבירת הנגב, כאשר מלבד התיקו 2:2 המלהיב נגד אשדוד במחזור האחרון ב"ש סחטה נקודות משתי הקבוצות החזקות בליגה, עם 1:1 נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב. ועם היכולת, מסתבר שגם מגיעות הנקודות.

זה החל בדקה ה-24, כשאלטון אקולטסה הבקיע את שער הליגה הראשון שלו העונה והעלה את המקומיים ליתרון. ממש על סף הירידה לחדרי ההלבשה, אור דדיה ביצע עבירה על סאקו טורה והשופט אביעד שילוח לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. רועי קהת ניגש לבעיטה וגם כבש, 1:1 במחצית.

שחקני הפועל באר שבע. יכולים לחגוג אחרי הניצחון | לירון מולדובן
רוני לוי. קבוצתו מציגה גרף שיפור | לירון מולדובן‎
דוד קלטינס. גיבור הערב | לירון מולדובן
כמה אליניב ברדה התגעגע לתחושת הניצחון | לירון מולדובן‎

בדקה ה-52 קיבלנו פנדל נוסף, הפעם לזכות הביתיים. מרואן קבהא נשכב על הדשא ונאנק מכאבים, אך לא קיבל שריקה מהשופט. למרות זאת, לאחר בדיקה ב-VAR, זיו מורגן נצפה פוגע בקשר וז'וסואה קיבל הזדמנות להעלות את קבוצתו ל-1:2. הפורטוגלי דייק בקלילות וכבש את שערו התשיעי העונה בליגה, 1:2 לב"ש. זה לא נגמר כאן: בדקה ה-78 מוחמד שכר הגביה נהדר, יוג'ין אנסה נגח בעוצמה לרשת של אוהד לויטה ואיזן את התוצאה ל-2:2.

עד הסיום, לשני הצדדים היו מספר הזדמנויות אדירות להכריע את המשחק ולצאת עם מלוא הנקודות בקופה, אך רותם חטואל ביזבז שני מצבים נפלאים בעוד גם ק"ש החמיצה הזדמנות קורצת משלה. אבל אף אחד לא הכין אותנו לסיום המטורף של המשחק: דוד קלטינס, דווקא הוא, כבש אחרי ערבובייה ברחבה עם בעיטה מכל הלב היישר לרשת של ברטקוס, שרשם סדרת הצלות מדהימות בתוספת הזמן. בסיום, 2:3 משוגע לב"ש.

עם הניצחון, ב"ש עולה למקום החמישי עם 45 נקודות, אחת מעל ק"ש ואחת מתחת מכבי פ"ת, אותה היא תפגוש ביום רביעי כאשר המלאבסים יגיעו לטרנר לקרב ישיר על הכרטיס לאירופה. מנגד, קובי רפואה נושר למקום השישי והוא מאבד מעט גובה במאבק על הרביעייה המובילה.

קובי רפואה. מתרחק מאירופה | לירון מולדובן
שגיב יחזקאל | לירון מולדובן‎
רועי קהת, ז'וסואה | לירון מולדובן
MOLD2658 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי