ספורי צפוי לחזור לב"ש, בן זקן ישכנע את אזולאי וגורנדה להישאר?

רועי גורדנה, נטע לביא | מאור אלקסלסי

האיש החזק באשדוד ייפגש עם השניים ובמועדון מאמינים כי יצליח להפוך את הקערה. בקבוצה רצו שהקשר שהגיע בעסקת יחזקאל ימשיך, אך רוני לוי מעוניין בו. בן שמעון: "מגיע למכבי חיפה לזכות באליפות"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

באשדוד מבינים שמכבי חיפה גדולה עליהם. אחרי שהובסה 3:0 על ידי הירוקים בי"א בסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון, הקבוצה מעיר הנמל יצאה אתמול (ראשון) מסמי עופר בזול, כשהפסידה רק 2:0. "אנחנו בעיצומה של עונת שיא, לאף אחד אין ספק בזה, אבל הפער ממכבי חיפה וממכבי תל אביב עומד על 24 ו-20 נקודות בהתאמה. זו ליגה אחרת. אולי בעונה הבאה נרוץ עוד יותר גבוה".

כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה, אשדוד רחוקה חמש נקודות מהמקום הרביעי ושש מהחמישי, בו ניצבות מכבי פ"ת והפועל באר שבע שישחקו זו מול זו במחזור הקרוב. המשמעות: רן בן שמעון וחניכיו הבטיחו באופן רשמי מקום בליגה האזורית והם כמובן יעשו מאמץ לסיים את העונה במקום השלישי. "שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל וזה הישג אדיר לאשדוד", הבהיר בן שמעון.

על המשחק עצמו אמר המאמן: "מכבי חיפה ניצחה בצדק ומגיע לה לזכות באליפות. במזל ירדנו להפסקה רק בפיגור של 1:0. במחצית השנייה ביצענו חילופים שאיזנו את המשחק ועזרו לנו להיות יותר דומיננטיים, אבל זה לא הספיק. לגבי העתיד, אנחנו נבנה קבוצה טובה שתיערך למאבקים באירופה. עתידם של רועי גורדנה ושלומי אזולאי? יש הרבה שמועות, לא צריך להתייחס לכולן".

בימים הקרובים צפוי בן שמעון להיפגש עם ג'קי בן זקן והשניים יעסקו בהכנות. בשלב זה מסתמן כי החלוץ מוגיס זאקריה לא ימשיך. באשדוד היו רוצים לראות את רמזי ספורי ממשיך בעונה הבאה, אך הקשר קיבל הודעה לפיה מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי, מעוניין בו והוא צפוי לשוב לבירת הנגב. במקביך, על אף דבריו של בן שמעון, אזולאי וגורדנה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, אולם בן זקן אמור להיפגש איתם ובמועדון מאמינים כי יצליח להפוך את הקערה וישכנע אותם להישאר.

רמזי ספורי, שלומי אזולאי, אופיר קראיף, איתמר ניצן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי