מרמורק החליטה להיפרד מערן לוי: "המועדון עשה שיקולים כלכליים"

ערן לוי | יוסי סוריק

החלוץ הוותיק, שכבש 10 שערים בעונת הבכורה שלו בליגה א', כתב בפוסט באינסטגרם: "נהניתי מכל רגע ואין ספק שזה רגע בקריירה שלי, מקווה כמה שיותר מהר להתחיל באתגר החדש שיבוא"

(גודל טקסט)

ערן לוי לא ימשיך בהפועל מרמורק בעונה הבאה. החלוץ ירד לליגה א' דרום בתחילת העונה וכבש 10 שערים, אבל כעת הודיע כי יעזוב את הקבוצה ולספורט1 נודע שזו הייתה החלטה של המועדון, שהעדיף לוותר על עלויותיו הגבוהות של השחקן שיחגוג באוגוסט את יום הולדתו ה-36 ובסכום שייחסך לצרף שניים או שלושה שחקנים במקומו.

"להסתכל אחורה ולהיות גאה בדברים שאני עושה, שאנשים חלקם יודעים וחלקם לא יודעים", כתב לוי באינסטגרם, "אחרי חצי שנה שישבתי בבית, הגעתי למועדון מאוד טוב שנקרא הפועל עפולה וכמו שכולם יודעים עשינו את הבלתי יאומן ואין מאושר ממני, אני חושב שזה מועדון שצריך להתקרב ולגעת בליגת העל, הדברים עצמם לא הסתדרו כמו שרצינו ולא חיכיתי יותר מידי והגעתי להפועל מרמורק שהציפיות היו ידועות – לפחות מלהגיע לפלייאוף העליון. זה כישלון ואין עצוב ממני, אבל זה המצב, זה הספורט וזה הכדורגל ובגלל זה אני אוהב את המקצוע.

"המועדון החליט לצאת לשיקולים כלכליים כאלה ואחרים ואני כנראה לא ממשיך, זה הזמן לבוא ולהגיד תודה למשפחת הפועל מרמורק. נהניתי מכל רגע, זו פעם ראשונה שלי בליגה א' ואין ספק שזה אחד הרגעים בקריירה שלי כי אם כל ההנאה שלי, רק שחקן כדורגל יכול להבין שמאיפה שהגעתי זה לא המקומות שאני רגיל, אבל עם זאת נהניתי מכל רגע כי אני אוהב את הכדורגל ואני מקווה כמה שיותר מהר להתחיל באתגר החדש שיבוא. תודה לחברים, תודה למשפחה, תודה לבורא עולם על כל הטוב שיש וגם מה שלא, מחכה כבר לעונה הבאה שתתחיל", סיכם לוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי