סופית: הקבוצה שתסיים במקום הרביעי תעפיל למוקדמות הליגה האזורית

דן איינבינדר | דני מרון

ערעורה של הפועל תל אביב נדחה וכדי להשתתף במוקדמות הליגה האזורית במקרה של זכייה בגביע המדינה היא התבקשה להפקיד תוך 24 שעות בטוחה שתרצה את הבקרה התקציבית, אך מדובר בתרחיש שלא נראה לא סביר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עכשיו זה סופי: מי שתסיים במקום הרביעי בליגת העל, תזכה בכרטיס הרביעי והאחרון לאירופה ותעפיל למוקדמות הליגה האזורית, לאחר שהבוקר הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי ערעורה של הפועל תל אביב נדחה והיא לא תקבל את הרישיון הנדרש לשחק באירופה בעונה הבאה.

למעשה, כדי לקבל את הרישיון ממש ברגע האחרון למרות דחיית הערעור, הפועל תל אביב התבקשה להעמיד ערבות בסך 8-10 מיליון שקלים עד מחר כדי לקבל את האישור, אבל גם מבחינה חוקית לא נראה שהקבוצה יכולה לעשות את זה, כי מדובר בחובות עבר והחוב הוא לא של הקבוצה הנוכחית – הליך שכידוע נמצא בבוררות ב-CAS. עוד הבוקר מתכוונים ראשי הפועל ת"א לשוחח עם היועצים המשפטיים בניסיון למצוא פתרון שלא יתפרש כהעדפת נושים, תרחיש שכרגע לא נראה סביר.

כזכור, ב-28.4 הודיעה ועדת רישוי המועדונים על רשימת הקבוצות שקיבלו את הרישיון להשתתף במפעלי אופ"א בעונת המשחקים הבאה, כשהיחידה שביקשה ולא אושרה היא הפועל תל אביב שלא הצליחה לעמוד בדרישות הפיננסיות. הבוקר אושר כי ערעור הפועל תל אביב נדחה והקבוצה לא תקבל את רישיון אופ"א בשל התביעות, החובות והקשיים הכלכליים שלא אפשרו למועדון לקבל את אישור ועדת הרישוי.

"ועדת הערעורים דחתה את ערעור הפועל תל אביב לקבלת רישיון למשחקי אופ"א, אלא אם תופקד עד ליום 25.5.21 בטוחה לשביעות רצון הבקרה בהתאם לאמור בהחלטה", נמסר מההתאחדות לכדורגל וכעת יהיה מעניין לראות מי יצטרפו באירופה למכבי חיפה, מכבי תל אביב, כנראה מ.ס אשדוד ואחת מבין מכבי פתח תקווה, הפועל באר שבע והפועל קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי