האוהדים זעמו, אשדוד הוזילה מחירים למכבי ת"א

אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

הקבוצה מעיר הנמל דרשה 115 ש"ח עבור כרטיס והרתיחה את האוהדים הצהובים. למרות שנקבע מחיר חדש של 80 ש"ח, הרוחות לא נרגעו. ממכבי ת"א נמסר: "דורשים לדייק את העובדות. הפרסום של אשדוד? אינו אמת"

(גודל טקסט)

לקראת המפגש ביום רביעי בין מ.ס. אשדוד למכבי תל אביב באצטדיון הי"א, נדמה שנוצרת יריבות חדשה, דווקא מחוץ למגרש. תחילה, הקבוצה מעיר הנמל התכוונה למכור כרטיסים למשחק עבור 115 ש"ח, מה שעורר את הזעם בקרב אוהדי הצהובים. באשדוד נטען כי המחיר נקבע מכיוון שזהו המחיר אותו נדרשו אוהדיה לשלם במשחק החוץ באצטדיון בלומפילד. עם זאת, המארחת החליטה להיענות לקריאות וקבעה מחיר חדש של 80 ש"ח לכרטיס.

ממ.ס. אשדוד נמסר: "המועדון פועל על פי מדיניות בה מחיר הכרטיס למשחק בית מסוים, נקבע בהתאם למחיר הכרטיס במשחק החוץ מול אותה הקבוצה. אוהדי אשדוד מתבקשים מדי שנה לשלם בבלומפילד מחיר של מעל 100 ש"ח לכרטיס ובשל כך נקבע המחיר (לפני עמלת משרד הכרטיסים). יחד עם זאת, לפנים משורת הדין ועל מנת לאפשר לאוהדי הכדורגל לסיים את העונה עם טעם טוב, נאותה הנהלת המועדון להיענות לפניות אוהדי מכבי ת"א, ולהפחית את מחיר הכרטיס למשחק הקרוב ולקבוע אותו על 80₪ בלבד (לפני עמלות).

התגובה של מכבי תל אביב להודעה לא איחרה להגיע, והצהובים טענו כי הנתונים שהוצגו על ידי אשדוד אינם מדויקים: "המועדון דורש לדייק את העובדות בנוגע למחירי הכרטיסים למשחק נגד מ.ס אשדוד על מנת שלא להטעות את הציבור. הפרסומים על פיהם אוהדי אשדוד שילמו 100 ש"ח בעבור כרטיס כניסה לבלומפילד אינם אמת".

אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

"בארבע העונות האחרונות נמכרו לאוהדי אשדוד כרטיסים למשחק החוץ נגד מכבי ת"א במחיר של 50 ש"ח וזאת על מנת לקיים את עיקרון ההדדיות שיאפשר לאוהדי מכבי ת"א לרכוש כרטיסים במחיר זהה כפי שאנו עושים מול מועדונים נוספים בליגה. עם חזרת הקהל למגרשים ולפני משחק הבית בפלייאוף בין שתי הקבוצות נעשתה פנייה להנהלת אשדוד בהצעה לתמחר את הכרטיס למשחק על פי עקרון ההדדיות בעלות של 50 ש"ח – אך נעננו בסירוב. על מנת להמשיך את עקרון ההדדיות גם בעונה הבאה, מועדון מכבי תל אביב יפעל להסדרת מחירי הכרטיסים לאוהדי קבוצות החוץ כפי שפעלנו עד כה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי