דוד יפתח מול מכבי ת"א, רב"ש: "רוצה שהעונה הזו תיזכר כאדירה"

דין דוד | אריאל שלום

מלך השערים של מ.ס אשדוד יחזור להרכב מול הצהובים ברביעי (19:55, ספורט4), הקבוצה תוכל להבטיח מקום באירופה. המאמן: "צריך לשחק טוב בשני המשחקים אחרונים של העונה". בשבוע הבא: פגישה מכרעת עם גורדנה ואזולאי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המאכזב למכבי חיפה ביום ראשון, מ.ס אשדוד תארח מחר (רביעי, 19:55, שידור ישיר בספורט4) את מכבי תל אביב באצטדיון הי"א למשחק קריטי עבור שתי הקבוצות. תיקו יבטיח לקבוצה של רן בן שמעון מקום באירופה, ובמקביל הצהובים עשויים לאבד סופית את תואר האליפות כשבמקביל מכבי חיפה תפגוש את קריית שמונה.

באשדוד מצפים כי לאחר שהמצב הביטחוני נרגע עם סיום מבצע "שומר החומות" והירי על העיר, הקהל יגיע לתמוך בקבוצה ולהביע תמיכה אחרי העונה המצוינת שרשמה הקבוצה. במועדון מצפים ליותר מ-2,000 אוהדים של מכבי ת"א, ועוד כ-1,500 אוהדים מקומיים. הניצחון אולי הגדול ביותר העונה של אשדוד נרשם מול מכבי ת"א באצטדיון הי"א, ב-2:3 המשוגע בחודש דצמבר, ובקבוצה מקווים לעשות זאת פעם נוספת, ואולי גם לנקום על ההדחה מגביע המדינה.

רועי גורדנה ושלומי אזולאי, כידוע, מסיימים את חוזיהם, קיבלו הצעות ומעוררים עניין בין השאר בהפועל באר שבע, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב. בשבוע הבא אמורה להתקיים פגישה מכרעת גם ג'קי בן זקן, בה יוכרע עתיד השניים.

רן בן שמעון | מאור אלקסלסי

רן בן שמעון דיבר לקראת המשחק הקרוב: "אנחנו עושים את המקסימום להגיע מוכנים ולשחק טוב יותר מאיך ששיחקנו במשחק הקודם. אני בטח ובטח רוצה שהעונה הזו תיזכר כעונה אדירה של מ.ס אשדוד, ובשביל זה צריך לשחק טוב שני המשחקים האחרונים. יש לי שותפים למסע הזה".

דין דוד, מלך שערי הקבוצה, שחזר במשחק מול מכבי חיפה לשחק אחרי ארבעה משחקים בחוץ ועלה כמחליף, נמצא בתמונת ההרכב. החלוץ אמר לקראת מכבי ת"א: "אנחנו מנסים לבוא ולשחק את הכדורגל שלנו אחרי משחק פחות טוב. אנחנו תמיד רוצים להיות תלויים בעצמנו ונעשה הכל בשביל זה".

הרכב משוער: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי (מוסא בגאיוקו), מוחמד כנעאן, רמזי ספורי, דין דוד (יעקב בריהון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי