דור פרץ: "המרוץ לאליפות ממשיך, הכל פתוח". הזרים יחזרו

דור פרץ | לירון מולדובן

כוכב מכבי תל אביב משדר אופטימיות לפני אשדוד (רביעי, 19:55, ספורט4), במשחק בו הצהובים עלולים לאבד סופית את התואר. ואן לוון: "יש נזקים בגלל פרק הזמן הקצר להתאוששות". התלבטות לגבי השחקנים שבסכנת צהובים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עלולה לאבד מחר (רביעי, החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט4) רשמית את תואר האליפות, זאת אם תפסיד למ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. גם אם האלופה המכהנת תנצח היא יכולה לאבד סופית את התואר, זה במידה שמכבי חיפה תנצח במקביל את קריית שמונה.

המאמן פטריק ואן לוון יחליט רק מחר על ההרכב שיפתח. ההולנדי צריך לקבל החלטות בנושא לואיס הרננדס, דן גלזר, אנריק סבוריט ואדוארדו גררו – אשר נמצאים בסכנת הרחקה מגמר הגביע המדינה מול הפועל תל אביב אם יספוג כרטיס צהוב. מי שעדיין כשירים לחלוטין הם יונתן כהן, איתי שכטר ואייל גולסה.

"נשחק גם מחר כדי לנצח ולעשות את הצד שלנו", אמר ואן לוון לקראת ההתמודדות מול אשדוד. "אני חושב שלא רק במשחק נגד מכבי פתח תקווה, אלא גם לפני נגד מכבי חיפה, ואז שוב יומיים לאחר מכן להציג את אותה יכולת ואינטנסיביות, אני חושב שהשחקנים עשו עבודה טובה. זה אומר שהם עבדו היטב בשבועות שקדמו לכך והיו כשירים לבצע פעילות בעצימות גבוהה שכזו".

אנריק סבוריט, לואיס הרננדס | אודי ציטיאט

מצב הסגל: "אין סימני שאלה לאחר המשחק האחרון, כמובן שיש נזקים בגלל פרק הזמן הקצר להתאוששות. השחקנים הזרים נוספו לסגל, זה אומר שנצמצם את כמות שחקני הנוער ונחזור לסגל דומה למה שהיה לנו בשבועות הקודמים".

שילוב השחקנים הצעירים בקבוצה: "אני שמח על כל שחקן שעורך בכורה, גם בשנים קודמות, בגביע הטוטו או במסגרת הליגה, אבל במיוחד עם שני אלה (דור תורג'מן ואור רויזמן). זה נחמד מאוד כי אנחנו מכירים אותם מגיל 15, נחמד לאפשר להם לערוך את הבכורה".

המחשבות לקראת גמר הגביע: "אני מסתכל כמו תמיד על המשחק הבא. יש לנו שחקנים שחוזרים מפציעות שקודם כל צריכים להתאמן לפני שיוכלו להיות מספיק כשירים כדי להופיע במשחקים. זו הדרך בה אנחנו בוחנים את השחקנים. מי כשיר, מי חוזר לכושר משחק ואיזה שחקנים נבחר למשחקים".

פטריק ואן לוון | אודי ציטיאט

דור פרץ הוסיף: "מבחינתנו המרוץ ממשיך. כל עוד הכל פתוח אנחנו נותנים הכל, רוצים לנצח כל משחק. בוא נגיד שאנחנו נעשה את אשר אנחנו יכולים לעשות, ומה שמעלינו לא שייך אלינו. האמנתי לאורך כל השנה, גם כשהיינו בפער 11 לדקה מסוימת במשחק מול מכבי חיפה. הגענו למצב שההפרש הוא ארבע נקודות שני משחקים לסוף והכל פתוח. מבחינתנו מה שחשוב זה להיות עסוקים במשחק שלנו ולנצח אותו".

לקראת אשדוד: "זה משחק קשה מול קבוצה קשה. קבוצה מצוינת. נצטרך להיערך בהתאם, כמו תמיד. המאמן הכין אותנו כמו שהוא רואה לנכון ונצטרך להופיע ולתת הכל. יש טירוף כמו לפני כל משחק. אנחנו רוצים כל כך לנצח בכל משחק ואנחנו לא מוותרים על שום דבר, כמו שהראינו עד עכשיו. זה מתבטא בחדר ההלבשה בזה שכולם מגיעים ונותנים הכל – מלהתכונן לאימון כמו שצריך ועד לזה שכל אחד עושה את המתיחות שהוא צריך. כל זה על מנת להופיע ביכולת הטובה ביותר שלנו".

האוהדים: "הם חזרו אחרי תקופה ארוכה מאוד שהם לא היו במגרשים ומרגיש לי שה'בוסט' שהם נותנים לנו מאוד מאוד גדול. לשמחתי אנחנו יכולים להחזיר להם את ה'בוסט' הזה בחזרה בזכות הניצחונות, והלוואי שנמשיך".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, שחר פיבן (אנדרה ג'ראלדש), איתן טיבי, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, דור פרץ, דן ביטון (עדן קארצב), טל בן חיים, אילון אלמוג, ניק בלקמן (אדוארדו גררו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי