במשטרה הזהירו את אוהדי מכבי חיפה: "יהיו הרבה כוחות סמויים"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

רגע לפני המשחק נגד ק"ש, מפקד מרחב כנרת אמר בראיון ל-103FM: "תהיה כמות עצומה של אבטחה. למי שאין כרטיס - שלא יגיע למשחק. ספסרים? מקווה לעצור כמה שיותר ולהביא אותם לבית המשפט. תהיה זינזאנה במגרש"

(גודל טקסט)

ההתרגשות סביב משחקה של מכבי חיפה מחר (רביעי) אצל עירוני קריית שמונה, בו הירוקים יכולים לזכות באליפות, נמצאת בעיצומה כאשר מספר רב של אוהדים עשויים להגיע ולתמוך בקבוצה, כולל כאלו שינסו לרכוש כרטיסים בסמוך לשריקת הפתיחה.

ניצב משנה אבי דניאלי, מפקד מרחב כנרת, דיבר הערב בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על ההכנות של המשטרה לקראת האירוע: "חלק גדול מהמגרש יהיה ירוק. כמעט כל המגרש. אני יודע אפילו על מספר תושבי ק"ש שהם אוהדי חיפה וקנו כרטיסים. אוהדי ק"ש ישבו ביציע המערבי, בערך עד 200 אנשים".

"ההמלצה שלנו היא להגיע למגרש כמה שיותר מוקדם. אנחנו פותחים את השערים ב-17:30 לקהל הרחב וכדאי שאנשים יגיעו מוקדם על מנת למנוע לחץ בכניסות. אנחנו יודעים שזה לא אצטדיון סמי עופר ולא יהיו 30 אלף אנשים. מי שאין לו כרטיס, שלא יגיע. אין לו סיכוי לראות את המשחק ככה. עלינו ל-250 שוטרים ו-100 סדרנים, זו כמות עצומה למשחק בק"ש".

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

"יהיו מספר חסימות ומחסומים. ככה שלאנשים בלי כרטיס יהיה קשה להגיע ליד האצטדיון. חבל, עדיף שאנשים יראו במסכים בחיפה ולא יגיעו בלי כרטיס. מבחינתי, אנשים יכולים להגיע לק"ש, אבל הם לא יכולים להיכנס למגרש".

"ספסרות? יהיו לנו הרבה כוחות סמויים. אני מקווה לעצור כמה שיותר ספסרים ולהביא אותם לבית המשפט. כל אחד שיהיה לו אבוקה, רימון, זיקוק או ספסר, מבחינתי זה כליאה. יש לי זינזאנה ליד המגרש ומבחינתי הם יכנסו לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי