תביעה בסך 18 מיליון ש"ח נגד משה חוגג: "מעשי הונאה שלא נראו כמותם בישראל"

משה חוגג | ניב אהרונסון

בעלי בית"ר ירושלים נתבע ונטען כי הוא ושותפו הוציאו לכאורה כספים לטובתו האישית דרך המועדון: "מעשי מרמה בהיקף של מאות מילוניו דולרים". מסביבתו חוגג נמסר: "שני עובדים מתוסכלים שהוצאו לחל"ת, ניסיון סחיטה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) תביעה בגובה 18 מיליון שקל נגד בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג. מי שהגישו את התביעה הם שניים מעובדי סינגולריטים לשעבר, רועי ברוכיאל ורועי עוקשי. החברה העניקה חסות של כ-30 מיליון שקל בעבר לבית"ר. כעת, באמצעות עו"ד אילן סופר, אלעד בקר ונגה שגב, נטען בתביעה כי חוגג ושותפו הוציאה לכאורה כספים לטובתו האישית דרך המועדון.

"עניינה של תביעה זו במעשי מרמה והונאה חמורים שכמותם לא נראו בישראל עד היום, בהיקף של מאות מיליוני דולרים", נכתב בתביעה. "חוגג ושותפו הקימו חברות רבות, שבדיעבד התבררו כ'חברות קש' רק כדי שיוכלו לגייס באמצעותן מאות מיליוני דולרים במצגי שווא שקריים".

מטעמו של חוגג נמסר: "לתביעה שהוגשה קדם הליך שלא ניתן לכנותו, אלא כניסיון סחיטה כלפי חוגג. מדובר בטענות קלושות ותלושות שאין בהן דבר, זולת ניסיון מגונה לנסות ולקבל כספים מחוגג ושותפיו שלא כדין. הפעם העצום בין השכר אותו קיבלו נהג פשוט בחברה ומנהל חשבונות לבין סכום התביעה מלמד גם הוא, שעניין לנו בשני סחטנים קטנים. לחוגג ראיות רבות המוכיחות את הליך הסחיטה ואלה יוצגו בפני הגורמים המתאימים".

משה חוגג | דני מרון

"מכל מקום, מדובר בשני עובדים מתוסכלים שהוצאו לחל"ת במהלך משבר הקורונה, ושלימים התברר שגנבו מסמכים מהחברה, בניסיון לסחוט את חוגג. חוגג כמובן לא שיתף פעולה עם ניסיון נלוז זה, ומכאן התביעה.
עצם העובדה שהנתבעים פנו לתקשורת עוד בטרם הומצאה התביעה לחוגג מדברת גם היא בשם עצמה ומלמדת היטב על המניעים הפסולים של מגישיה. חוגג משוכנע שבתום הדיון המשפטי ידו תצא על העליונה ושני העובדים לשעבר יחויבו בתשלום הנזקים הרבים שגרמו בהתנהלותם הפסולה, שלא לומר הפלילית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי