פ"ת מוכנה ל"משחק על החיים" מול ב"ש. אינברום יפתח, עבדה כשיר

ליאל עבדה | אודי ציטיאט

המלאבסים דרוכים לקראת הקרב הישיר על הכרטיס לאירופה מול הקבוצה מבירת הנגב (רביעי, 19:45, ישיר בספורט2). פלשר התאושש מפציעה ויפתח במקום דיניז, מאיר ייעדר. חדידה או קופר יאבדו את מקומם

(גודל טקסט)

"משחק על החיים". כך מגדירים במכבי פתח תקווה את הקרב שייערך מחר (רביעי, החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט2) באצטדיון טוטו טרנר מול הפועל באר שבע. התמודדות תקבע כנראה סופית האם המלאבסים ישתלבו במקום המוביל לאירופה או שלא.

"קרב ישיר על אירופה זה אנדרסטייטמנט. חשיבות המשחק ברורה ואנחנו מגיעים דרוכים מתמיד לאתגר", התייחס המאמן גיא לוזון לקרב מול חניכיו של רוני לוי. הקשר ארד בר הוסיף: "המטרה היא לנצח. בשבילנו זה משחק מכריע אם נהיה באירופה או שלא".

מבחינה מקצועית, לוזון צפוי להחזיר להרכב הפותח את דניאל פלשר, שלא שיחק מול מכבי תל אביב עקב רגישות בכף הרגל. מי שיפנה את המקום עבור פלשר הוא מרכוס דיניז. בקישור, עמית מאיר ייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, כאשר אור אינברום יחזור מעונש דומה ישירות להרכב.

גיא לוזון | אודי ציטיאט

אחד מבין גיא חדידה או ארמנדו קופר יאבדו את מקומם. בחלק ההתקפי, ליאל עבדה שהחלים מהרגישות במפשעה שהובילה להחלפתו יהיה כשיר וישחק לצדו של מורגן פרייר האנגלי, שיחפש שער ליגה שני בישראל.

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, איתן אזולאי, ארד בר, ארמנדו קופר (גיא חדידה), אור אינברום, ליאל עבדה, מורגן פרייר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי