רוקאביצה חזר לנבחרת אוסטרליה אחרי שלוש שנים, מאמנו החמיא

ניקיטה רוקאביצה | Robert Cianflone/Getty Images

מלך השערים של מכבי חיפה וליגת העל, שיכול לקחת אליפות מול קריית שמונה, קיבל תגמול על העונה הטובה שלו וחזר למדים הלאומיים. ארנולד שיבח: "כובש בשפע בישראל, הפרס הזה מגיע לו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ניקיטה רוקאביצה יסיים את עונת 2020/21 כמלך השערים של ליגת העל בפעם השנייה ברציפות. הערב (רביעי) הוא יכול לעשות משהו גדול יותר מההישג האישי שלו, ולהביא למכבי חיפה אליפות ראשונה אחרי 10 שנים שחונות, זאת אם הירוקים יגברו היום על קריית שמונה בחוץ.

החלוץ חזר לכבוש במשחק האחרון, ה-0:2 מול מ.ס אשדוד, זאת אחרי שחווה ירידה מאז שנדבק בקורונה ונפצע במקביל. הוא הגיע ל-18 כיבושים העונה בליגה, והערב הוא ינסה שוב למצוא את הרשת בדרך להבטחת הצלחת.

היכולת המצוינת של רוקאביצה לא נעלמת ממאמן נבחרת אוסטרליה, גרהאם ארנולד, שזימן אותו בחזרה למדים הלאומיים. לסקורר של מכבי חיפה 18 הופעות במדי נבחרתו, בהן כבש פעם אחת. הפעם האחרונה שהוא זומן לנבחרת הייתה ביוני 2018.

ניקיטה רוקאביצה במדי נבחרת אוסטרליה מול תומאס מולר | Steve Haag/Getty Images

אגב, רוקאביצה כבר היה צריך לעשות את הקאמבק שלו למדים הלאומיים, אך הדבר נדחה בעקבות דחיית משחקים והתפרצות נגיף הקורונה. למעשה, המשחק האחרון של נבחרת אוסטרליה היה לפני כשנה וחצי (!), בנובמבר 2019.

ארנולד, מאמן הנבחרת, התראיין בתקשורת המקומית, התייחס לזימון של רוקאביצה והחמיא לחלוץ הירוק: "זה פרס שמגיע לניקיטה, שמבקיע בשפע בישראל. מי שמוזמן לנבחרת – זה בגלל הכושר שלו. הוא וכל השחקנים שחזרו לסגל אחרי זמן רב זומנו בגלל היכולת הטובה שלהם".

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי