יחזקאל וז'וסואה החליפו אגרופים והושעו, הפורטוגלי ישוחרר?

ז'וסואה | אריאל שלום

אירוע אלים בבית האדום: הקשר סטר לחלוץ, שהגיב באגרוף והתקרית הסתיימה רק לאחר התערבות השחקנים. השניים יעמדו בפני ועדת משמעת וצפויים לספוג עונש כבד. גורם: "אירוע חמור מאין כמותו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פחות משעתיים לפני המשחק הקריטי מול מכבי פתח תקווה, שעשוי לקבוע האם הקבוצה תשחק בעונה הבאה באירופה, הפועל באר שבע הודיעה הערב (רביעי) כי שני הכוכבים של הקבוצה, ז'וסואה ושגיב יחזקאל, הודחו מסגל הקבוצה בשל תקרית אלימה ולא יעמדו לרשותו של רוני לוי.

האירוע, כך נודע לספורט1, התרחש בבית האדום עם הגעת השחקנים למתחם, לפני המשחק. שחקנים סיפרו כי השניים החלו להתווכח ומיד החליפו דחיפות, שהפכו במהרה למהלומות. מחר יעמדו השניים לוועדת משמעת פנימית בניסיון לברר את פרטי האירוע. במסגרת הדיון שייערך בבוקר, בו ישתתפו המנכ"ל הנכנס והיוצא, הבעלים אלונה ברקת וכן המאמן רוני לוי, במועדון ישקלו האם לשחרר את ז'וסואה מהקבוצה. גורם בהפועל באר שבע ציין כי בכל המקרה העונשים של השניים צפויים להיות קשים מאוד.

במהלך התקרית, כך מתברר, השניים החליפו קללות ולטענת אחד מעדי הראיה ז'וסואה סטר ליחזקאל, שהחזיר עם אגרוף לפניו של הפורטוגלי ובשלב הזה שחקנים שהיו במקום זינקו לעברם ומיהרו להפריד. במועדון סיפרו כי אחד מהם דימם. אחד השחקנים סיפר: "לא היו מכות כאלה בעידן של ז'וסואה. זאת התקרית החמורה ביותר. שניהם שלחו ידיים וקיללו אחד את השני. אירוע מביש מאין כמותו".

גורמים במועדון סיפרו כי השניים החליפו מהלומות לעיני אנשים נוספים מהמועדון. "מדובר באירוע חמור מאין כמותו. אם בחרנו להשעות אותם לפני משחק על כרטיס לאירופה יש לכך סיבה מוצדקת" אמרו. מיד לאחר מכן קבע רוני לוי כי השניים מושעים ויחד עם אליניב ברדה ומנהל הקבוצה אביתר אילוז הם שלחו את השניים ברכבים הפרטיים שלהם לביתם. "זה לא יעבור לסדר היום", אמרו במועדון.

שגיב יחזקאל | אריאל שלום
עוד באותו נושא: ז'וסואה, שגיב יחזקאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי