תלה את הנעליים: אורלנדו סה הודיע על פרישה ממשחק פעיל

אורלנדו סה
אורלנדו סה | צילום: באדיבות מכבי ת"א, האתר הרשמי

החלוץ הפורטוגלי ששיחק במועדון בשנת 2016 החליט לסיים את הקריירה בגיל 33 בלבד בעקבות פציעה ממנה הוא סובל. מלבד הצהובים, סה עבר גם בפולהאם, בראגה, פורטו וסטנדרד ליאז'

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אקס מכבי תל אביב החליט לתלות את הנעליים. אורלנדו סה, שהצטרף לצהובים בינואר 2016 ושיחק במועדון במשך קצת יותר מחצי עונה, הודיע הערב (רביעי) על פרישה ממשחק רשמי בעקבות פציעה, וזאת באמצעות חשבון האינסטגרם הרשמי שלו, כאשר הוא חוגג יום הולדת 33 ממש היום.

בפוסט שפירסם, כתב סה: "זו הייתה החלטה קשה ואמיצה עבורי, אך החלטתי לסיים את קריירת המשחק שלי. המסלול היה מדהים וייחודי. למדתי שאני לא יכול לתרום יותר למקצוע שאני כה אוהב ברמה הכי גבוהה שניתן". הפורטוגלי המשיך והודה לשותפים שלו לדרך: "לקולגות שלי, שאיפשרו לי ליהנות מכדורגל ואיתם אני חולק סיפורים מדהימים, תודה רבה, נהניתי מאוד. לחברים שלי לכל החיים, למאמנים ולצוותים שעזרו לי להתפתח ולשגשג כשחקן ובן אנוש – תודה".

לסיום, סה הודה למועדונים בהם שיחק וכלל גם את מכבי ת"א: "לכל המועדונים בהם הייתי, החל מאלה שהתאמנתי בהם ועד לאלה בהם הגעתי לרמה המקצועית הגבוהה ביותר: מריה פונטה, בראגה, פורטו, נסיונל דה מדיירה, פולהאם, א.א.ל לימסול, לגיה ורשה, רדינג, מכבי תל אביב, סטנדרד ליאז' ומלאגה. היה מדהים!"

כאמור, סה שיחק בעברו בפרמיירליג במדי פולהאם ובליגה הפורטוגלית במדי בראגה ופורטו, בין היתר. במדי מכבי ת"א הוא לא הרשים יותר מדי, כאשר כבש שני שערי ליגה בלבד בעשר הופעות אותן ערך תחת מאמן הצהובים בעבר, פטר בוס. לעומת זאת, עונת השיא שלו הגיעה דווקא לאחר שעזב את ישראל והצטרף לסטנדרד ליאז', במדיה כבש 17 שערי ליגה ב-28 הופעות במסגרת הליגה הבלגית. קבוצתו האחרונה בקריירה הייתה מלאגה הספרדית, שנמצאת כרגע בליגה השנייה בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי