בן שמעון: "לקבוצה מגיע לסיים במקום השלישי". קשר קמרוני חתם

בקבוצה מרוצים מהבטחת הכרטיס לאירופה על אף ההפסד הנוסף. המאמן, שלא יעמוד על הקווים נגד פ"ת, הבהיר: "היינו טובים ממכבי ת"א, אין שום סיבה שנסיים במקום ה-4". דייויד רוי נייאנג בן ה-19 חתם לשלוש עונות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר שרשמה עונה סדירה נהדרת, נדמה כי במ.ס אשדוד ירצו לשכוח את הפלייאוף העליון ולזכור את מה שקדם לו. הקבוצה מעיר הנמל רשמה אמש (רביעי) הפסד נוסף, הפעם 2:1 ביתי למכבי תל אביב, מה שהיה כבר משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון..

למרות זאת, רן בן שמעון הוביל את הקבוצה למקום באירופה, הישג נפלא עבור המועדון, אליו שאפו להגיע עוד ממחזור הפתיחה של העונה. דווקא בעונה מוצלחת בפן המקצועי, ישנה אכזבה ענקית במועדון מאוהדי הקבוצה, לאחר שאתמול פקדו את אצטדיון הי"א 403 אוהדים בלבד.

בנוגע למצבה בטבלה, בן שמעון הבהיר היכן הוא מצפה לראות את קבוצתו אחרי מחזור הסיום של העונה: "שלא יבלבלו את המוח על הגעה לאירופה או למקום הרביעי בטבלה. לקבוצה הזאת מגיע לסיים אך ורק במקום השלישי. היינו טובים יותר ממכבי תל אביב. בבוקר המשחק לא ידעתי מי יכול לשחק והלחמתי את ההרכב בקושי רב בשל הרבה פצועים ועומס. רק אחרי המשחק נגד מכבי פתח תקווה, אני אתחיל לחשוב ולהכין את העונה הבאה".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

קשר הקבוצה, שלומי אזולאי, מסיים בקיץ חוזה וטרם חידש את חוזהו. אזולאי, שמבוקש במספר מועדונים בליגת העל ביניהם הפועל תל אביב, לא התייחס בינתיים לעתידו אלא דיבר על שביעות הרצון שלו מהקבוצה: "עשינו עונה אדירה, אני גאה בקבוצה הצעירה שלנו ושהגענו לאירופה. יש במועדון הזה קבוצה סופר כשרונית עם שחקנים טובים שיצעידו אותה קדימה".

במבט לעתיד, הקבוצה הודיעה היום כי החתימה לשלוש עונות את דייויד רוי נייאנג. הקשר האחורי בן ה-19 משתייך לסגל נבחרת קמרון הצעירה. "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף למשפחת מ.ס אשדוד. אני מודה לאוהדי הקבוצה שקיבלו אותי מאוד יפה ומודה לכולם על הברכות וההודעות החמות. שמח על ההזדמנות להגיע לכאן, אני הולך לתת הכל לטובת הקבוצה ואני משוכנע שהאוהדים יראו את זה על המגרש", אמר הקשר שנחת באשדוד.

דייויד רוי נייאנג | מ.ס. אשדוד, רשמי

בחזרה לבן שמעון, המאמן לא ינהל את המשחק האחרון בליגה נגד מכבי פתח תקווה אחרי שקבוצתו איחרה לעלות בפעם השלישית לפתיחת המחצית השנייה. הפעם האחרונה התרחשה השבוע במשחק נגד מכבי חיפה בקריית אליעזר. מהמשחק ייעדרו בגלל צהובים רועי גורדנה ופיראס אבו עקל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי