עורכי הדין של שטרלינג על צו עיכוב היציאה: "עוד ספין תקשורתי"

אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

יממה לאחר שהציגו בדיקת פוליגרף בה המתלוננת נמצאה דוברת אמת, עורכי דינה דרשו להוציא את הצו נגד מנכ"ל הפועל חיפה. עורכי דינו של שטרלינג תקפו: "כל טענה שהעלתה המתלוננת במשטרה נבדקה ולא נמצאה מהימנה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

פרשת המין בה חשוד מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג, ממשיכה להסעיר את הכדורגל הישראלי. כאמור, מתנדבת מהמועדון התלוננה כי המנכ"ל סחט אותה ודרש ממנה לקיים עמו יחסי מין. שטרלינג סיים לפני יומיים את מעצר הבית, ואתמול (רביעי) הוא התייצב לראשונה מול המצלמות והציג לראשונה את הגרסה שלו, בה הבהיר כי כלל לא קיים יחסים עם המתלוננת ואף אינו ידע על קשר אינטימי שלה עם שחקן נשוי.

כעת, התיק עצמו עבר לפרקליטות שתקבל החלטה אם להגיש כתב אישום. אתמול, לאחר מסיבת העיתונאים של שטרלינג, עורכי הדין של המתלוננת הציגו בדיקת פוליגרף שעברה בה היא נמצאה דוברת אמת, כאשר ענתה על שאלות שקשורות לפרשה. בנוסף, עורכי הדין אף דרשו להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ נגד המנכ"ל.

הבוקר הגיבו לראשונה עורכי דינו של שטרלינג לדברים. עו"ד רענן עמוסי אמר לספורט1: "אני לא יכול להתייחס לבדיקת הפוליגרף כי אין ברשותי את הנתונים. אני כן יכול להתייחס לכך שכל טענה שהעלתה המתלוננת בתחנת המשטרה נבדקה ולא נמצאה מהימנה על ידי רשויות אכיפת החוק. לעניין הבקשה לצו עיכוב יציאה מהארץ, זהו עוד ספין תקשורתי, בזהה לבקשה שהוגשה להארכת התנאים המגבילים ואפילו לא זכתה להתייחסות מצד רשויות האכיפה".

אורן שטרלינג | יותם רונן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי