שכטר רוצה להגיע לבית"ר, מכירת עלי מוחמד תקועה

איתי שכטר. בסגל של אלישע
איתי שכטר | צילום: דני מרון

חלוץ מכבי ת"א ייתן עדיפות לקבוצה מהבירה. נציגיו של הניז'רי בדקו הצעות מגאורגיה ובולגריה, אך ספק אם תהיה קבוצה שתעמוד בסכומים הללו. לחץ במועדון מהקיצוץ: "קשה לתפקד במצב הזה, יש אנשים שזה הלחם שלהם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הנהלת בית"ר ירושלים ממשיכה לקיים שיחות בנוגע לסגירת התקציב ונושא המאמן לעונה הבאה. במועדון טוענים כי העיכוב נובע מכך שאלי אוחנה צריך לדעת מה התקציב המדויק לפני שימנה מאמן וזה ייקבע, לכל המאוחר, בתחילת השבוע הבא. בקבוצה מכחישים כי העיכוב נבע מניסיון להחתים מאמן זר וטוענים כי קובי רפואה וחיים סילבס הם המועמדים המובילים לתפקיד.

עם זאת, ביממה האחרונה שוב הוזכר שמו של יוסי אבוקסיס וגורם בבית"ר הבהיר היום בעקבות פרסומים שונים ושמועות בנושא: "כמו שאוחנה דיבר עם מאמנים זרים ונפגש עם מספר מאמנים, אוחנה שוחח עם אבוקסיס טלפונית, להבין מה קורה ברמה העקרונית, ומתחילת השיחה ועד לסופה, הובהר כי הוא נשאר בבני יהודה. אנחנו עדיין בודקים אופציות נרחבות, מכל האפשרויות שיש על השולחן. אלי בכלל עסוק בימים הקרובים בענייניו האישיים עם הנכד החדש, כשגם האופציה של מאמן זר על הפרק".

סיפור התקציב אינו פשוט כל כך ומקשה מאוד על הבנייה, משום שהוא כולל בתוכו את נושא הקיצוצים. כפי שנחשף כאן בשבועות האחרונים, בית"ר החליטה לקזז מיליוני שקלים מהתקציב בעונה הבאה תוך הפחתת 10-15 אחוז מחוזי השחקנים. עד כה, אף שחקן לא זומן לשיחה באופן רשמי, אך לשחקנים הובהר כי כל מי שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ונמצא בתוכניות – יוזמן.

אלי אוחנה | ניב אהרונסון

"חוסר הוודאות בקבוצה מחלחל, קשה מאוד לתפקד במצב הזה כשאתה לא יודע מה יהיה. בניגוד לשחקנים, יש כאן אנשים שזה הלחם שלהם", אמר אחד העובדים בבית"ר. זו הסיבה לכך שהשחקנים החליטו לפנות, עם תחילת הזימונים, לארגון השחקנים בראשותם של ניר אלון ומושיקו מישאלוף.

בשלב זה, כך טוענים בבית"ר, אין כל הצעה קונקרטית על עלי מוחמד. נציגיו בדקו הצעות מבולגריה וגאורגיה, אבל ספק אם תהיה קבוצה, מלבד לודוגורץ, שתוכל לעמוד בסכומים כאלה. מוחמד מעוניין להתקדם לליגה בכירה יותר, אבל עם המספרים שלו בקבוצה לא בטוח שתהיה קבוצה שתשלם סכומים כאלה.

במועדון מאמינים שיוכלו להביא את איתי שכטר בקיץ וטוענים כי הוא רוצה לשחק בקבוצה בעונה הבאה וייתן לה עדיפות על כל קבוצה אחרת, לרבות מכבי נתניה. לגבי אלירן עטר, מכבי פתח תקווה והפועל באר שבע ממתינות להתפתחויות וכרגע נראה שבהתאם לסיכום עם אוחנה, אם אחד מהמאמנים שרואיינו אכן יחתום בקרוב, הוא לא יישאר. לגבי עידן ורד, שקיבל הצעה לשנתיים בעל פה בלבד, המגעים עם סוכנו אבי נמני יחלו מיידית לאחר גיבוש התקציב.

כפי שכבר פורסם באתר, האופציה על מקס גרצ'קין ותמיר עדי מומשה. המגן השמאלי יחזור מהשאלה והקשר יישאר בקבוצה, כשבמועדון כבר החליטו שרובם ככולם של הצעירים המוכשרים שהיוו חלק מהשלד העונה – יישאר.

עלי מוחמד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי