"נעשה את זה ביחד אחרי עשור": נאום המוטיבציה של בכר לשחקנים

מאמן מכבי חיפה עודד את השחקנים אחרי ה-1:1 נגד ק"ש באסיפה מיוחדת לפני האימון: "אנחנו במסע שיוצאים ממנו עם שריטות אחרי שחטפת פצצות 'דרך האש'. זה מאחורינו. נהיה עם 30 אלף שידחפו אותנו. מאמין בכם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ציפתה לפתוח את הבוקר (חמישי) כאלופת המדינה הגאה, אלא ששער שוויון אכזרי של הפועל קריית שמונה קבע תיקו 1:1. השחקנים היו מדוכאים בסיום המשחק שכן ההכרעה נדחתה למחזור הסיום בראשון נגד הפועל באר שבע. המאמן ברק בכר קיים אסיפה מיוחדת עם השחקנים לפני האימון המסכם במטרה ברורה: להחזיר להם את הביטחון.

בכר אמר לשחקנים: "החלטתי לדבר הבוקר אך לא מיד. כולנו יחד במסע הזה. מסע שיוצאים ממנו עם שריטות אחרי שחטפת פצצות ועברת "דרך האש". ועכשיו הכדור עובר אלינו, אל כולנו. סגרנו את הלילה, התאוששנו, לוקחים נשימה וכבר בכל הכוח אל עבר המשחק המכריע ביום ראשון". כזכור, גם בהפועל באר שבע זכה בכר באליפות במחזור הסיום כאשר הוליך אותה לתואר ב-2015/16 עם 1:3 על בני סכנין במחזור ה-36.

המאמן הוסיף: "אנחנו נהיה עם 30 אלף אוהדים בגב שלנו. אף אחד מהם לא יבוא 'להצגה' אלא כדי לעודד ולדחוף אותנו. כולנו ביחד נהיה עם האנרגיה הנכונה לעשות את זה אחרי עשור. וזה בדיוק מה שיקרה. נרוויח את שלנו ביושר ובעבודה קשה. אני מאמין בכם מאוד".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

גם בקרב השחקנים ציינו אחרי האימון שהשיחה תרמה למצב הרוח והוסיפה להם המון. אם עוד לפני האימון היו פנים נפולות בקרב הירוקים, מיד לאחר השיחה של המאמן, השחקנים יצאו אופטימיים ומחויכים לאימון. אחד השחקנים אמר:"הלכנו לישון בבאסה אבל קמנו ליום חדש והדברים של בכר באו בזמן הנכון לכולנו. נבוא ביום ראשון בטירוף בכדי לגמור את העבודה".

עוד באותו נושא: ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי